Fredddda` !!!

Herlig med helg, men jammen kommer de fort for tiden. Jeg synes deg er mandag, og så er det plutselig fredag. Det er så mye jeg skulle ha gjort, men jeg rekker ikke med halvparten av det jeg vil. Men jeg sier som Solliv sa til meg her om dagen. “Men tur rekker vi!” Ja, det gjør jeg, for det prioriterer jeg fram for alt annet om dagen.

I dag skinner sola igjen, og jeg undrer meg fortsatt på, hvor det ble av vinteren? Jeg liker vinter en stund, for så å storglede meg over våren. Det blir liksom ikke det samme med sånn vi har det her hos oss nå. Det er grønn vinter, eller mer brun kanskje. Kjedelig synes jeg, som liker at snøen danser utenfor vinduene, stjerneklare kalde netter og kunne lage islykter og sutre litt over at det er kaldt. Ja, jeg er ikke så god på kulde, for jeg fryser så fort. Men det været vi har her nå om dagen, er jo liksom ikke noe. Sol og plussgrader om dagen, og så vidt under null på nettene. Men det er vel sånt klima vi får regne med framover. Men det er helg og i dag er det freddda!!!!! Kos dere!

14 kommentarer
    1. Å ja – en tur rekker vi! (men ikke så mye annet…. hihi….)! Fine bilder fra turen din – jeg kjenner at jeg er lei av glatt og ikkeglatt annahver gang! Jeg vet aldri når piggskoa må på……! God freddddas-kveld <3

    2. Jeg syns også ukene kommer og går i full fart.. Har vært litt snø her så da sola kom sildra det i veikanten ..og det er slik jeg liker at våren begynner også.. 🙂 God helg og klem til deg <3

    3. nydelige bilder ,ukene går fort og det er greit så kommer vi raskere til våren ,den kommer og går hos oss,nå legger snløen seg igjen her ,så vi har virkelig vinter og jeg gleder meg til våren

    4. Dagene går fort ja, men flott at du prioriterer tur. Nydelige bilder!
      Kan godt tenke meg litt mindre snø jeg nå 😁
      Har jo vært veldig mye snøvær her, men lite stabilt. Våren blir ekstra god her etterhvert ☺️
      God lørdagskveld. Klem ❤

      1. Ja tur må til og i dag ble det i fint dagslys med mannen. Det er spådd regn i ettermiddag, så da er det fint å være inne og se på uværet. Våren blir nok god for oss alle ja. Klemsiklem:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg