Frister det?

Nei, det er ikke min stol. Dessverre!!!! Men den var så fin der den Smøgen, at jeg måtte ta et bilde. Et kunstverk! Hadde jeg hatt en sånn stol, så hadde den vært perfekt på terrassen. Se de fargene da, og det fine mønsteret. Med en skinnfell til å sitte på, hadde den vært flott. Jeg tror sikkert at det er lett å få tak i knuste fliser eller flisrester til dette, og så lime i vei,  på min måte. Jeg kunne jo lage det mye enklere, men få samme effekt i fargespill. Dette fristet meg, fristet det deg?

10 kommentarer
    1. Du som kan det meste får lage deg en stol. Fin var den. Blomstene også. Sola skinner og jeg har fartet hos lege og matbutikken. Ha en fin dag. Klem

    2. Stolen er helt nydelig og annerledes som sikkert en fin å sitte i på en varm sommerdag 🥰 Ser mange kjøper Stemorsblomster nå, noe jeg også tenkte på men har gått bort fra igjen. Håper du får en fin torsdag, klem 🤗

      1. Ja, jeg likte den, men litt av en jobb å lage en så stor en. Det blir ikke annet enn en mini på meg tenker jeg. Stemor er så vakkert og her er det ikke frost lenger, så jeg skal kjøpe noen snart. Ha en finfin kveld :)Klemsiklem:)

    3. Skikkelig lekker! Ja, det frister, men jeg har nok ikke kunnskapen som skal til – så jeg skal heller glede meg til å se hva du gjør! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg