Frodiths klesutfordring.

Dette var ikke lett denne uka, så jeg slenger inn hele oppdraget på en dag her! Heia til Frodiths lille Catwalk/klesutfordring og alle dere andre! Her er jeg i regnjakka mi!

Så var det turkis/blått. Joda, blått liker jeg egentlig godt!

 

Rødt har jeg ikke brukt stort av i det siste, men det er kanskje et alternativ i vintermørket!

 

Ja da, jeg vet at alle sier at gult er kult, men jeg synes ikke jeg kler denne gulfargen særlig godt!

 

Så var det orasnsje, som jeg liker litt, men det er ikke favoritten det heller. Har jeg noen favoritt? Nei, jeg går i veldig mye sort og hvitt, men det er jo ganske strengt og kjedelig eller?

Grønt har jeg alltid likt og det liker jeg fortsatt. Takk for utfordringen herlige Frodith. Hun finner du HER!

 

18 kommentarer
    1. Hei på deg, Natheless! Sååååå herlige bilder du har med fargene til kles-utfordringen 🙂 Stiiiilig rett og slett! klem og gode ønsker for en flott fredag!

      1. Tusen takk. Det ble jo veldig annerledes enn hva jeg pleier å legge ut. Men Frodith utfordrer hun. Jeg rakk ikke froggingen denne gangen, så fikk jeg slenge meg med her! Ha en vakker dag! Klem 🙂

    2. Du verden,, si meg tok du springfart og klinte til ? Følte jeg var litt på hæla med min Catwalk, men her fauk du forbi fra start til mål 😀 Herlig 🙂

      1. Ja, det ble nesten sjumilsstøvler i dag. Dagene fyker jo avgårde, så jeg måtte gjøre sånn. Titter innom deg etterpå. Er nysgjerrig på hva du har funnet på i fargevalget. 🙂

    3. Herlig å få alt på ett brett 🙂 Og knallflott var du jo også, i alle fargene 🙂
      Jeg ser at du kler best de samme typen fargene som jeg også kler. Sliter veldig med den oransje selv, den presenterer jeg i morgen. Og den vil være litt anderledes, siden jeg ikke eier noe oransje 🙂
      Rosa og blått var nyyyyydelig på deg ♥ Og rødt også. Men best er det å kle seg i det man trives best med selv 🙂
      God helg og klem til deg ♥

      1. Jepp, sånn fikk det bli, for nå er det jammen helg igjen! Tusen takk for snille ord. Farger er ikke lett. Jeg snakket med en sånn fargedame en gang og hun sa jeg var en blanding av vinter og høst. Tror hun hadde rett, for jeg liker mest klare farger. Noen av de gule og oransje får meg til å se syk ut, det samme med sånne pudderfarger i rosa. Nei, jeg liker litt knall.Rødt er fint, men jeg er ikke så glad i å “synes”! Det må jeg øver på igjen, for før hadde jeg både røde kjoler og rød kåpe!Skarp rosa føler jeg også gir meg liv, så regntøy i den fargen er lurt! Klem til deg og god helg!

    4. Veldig morsomme bilder. Nesten slik at jeg fikk lyst til å….. Meeen, må vel få gjort noe annet, nå har jeg brukt masse tid til innlegg og kommentarer. Tida bare fyker i en vill fart.
      Syns forresten du kledde rødt veldig godt. 🙂

      1. Tusen takk! Ja, man rekker ikke alt, det er så sant. Jeg fikset alt på en gang, for jeg også rekker ikke mer i helga. Rødt tror jeg at jeg akal satse litt på utover, for det likte jeg godt nå! God helg! 🙂

    5. Toppers, det løste du bra.. Jeg likte særlig det rosa. Fordi det var tur kanskje og fordi jeg er glad i den sterke fargen. Fin du.

      1. Tusen takk. Ja, jeg liker den rosa jakka. Tur må til. I kveld gikk jeg om kapp med mørket. Dette var siste tur i høst uten hodelykt. Hjelp så fort det mørkner. God helg. Klemsiklem.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg