Fryd og glede

Jeg vet det er mange som ikke orker tanken på juleting enda, men for meg ble det en stor oppmuntring i dag. Se de fargene da, og de vakre stjernene. Dette var noe jeg virkelig trengte.

Disneypynten var ny for meg. Jeg spurte om å få ta bilder og jeg fikk knipse som jeg ville. Nei, jeg får ikke noe for å ta disse bildene på Plantasjen, annet enn glede i mitt eget hjerte.

Til slutt så jeg på alle de fine blomstene. Når dagen var grå inni meg da den startet, så ble den mye bedre etter at jeg hadde gått her en stund. Om jeg handlet? Det ble litt edelgran, et par nye bøtter og litt tulipanløk. Dette var ting jeg skulle ha. Nå kan jeg glede meg til våren, da vil nye tulipaner spire i blomsterbedet mitt.

8 kommentarer
    1. Så mye lekkert – det hjelper å se pene, glade ting om dagen er dårlig! Koselig med en oppmuntring! Vi har et hagesenter på vei mot Tønsberg herfra – der har de en helt syyyyk julebutikk! Må dit før jul – det er sååå fantastisk. Ligger i tilknytning til Gjennestad gartnerskole! Klem <3

      1. Det var så koselig. Enda har jeg ikke vært på Hageland. De har visst veldig mye fint i år også. Sånt gleder jeg meg over å se på! Ha en fin dag. Klemsiklem 🙂

    2. Det er koselig med jul og farger. Godt du fant noe å glede deg over når dagen var tung. ☺️
      Synes det er litt tidlig, for jeg kikket på julebilder for jeg lette etter noe, og da ble jeg plutselig lei meg. Så for meg har det litt motsatt effekt nå. Men håper jeg finner tilbake til gleden over jula igjen 😉
      God klem ❤️

      1. Ja, jeg er vanligvis flink til å tenke positivt og godt er det. Tidlig er det, men det er så fint å ha noe å glede seg til. I hodet planlegger jeg advent, og da er det greit å få litt nye ideer. Å ja, det blir masse vemod også, men det får vi visst bare ta det også. Klem:)

      1. Ja, tenk det er under tre uker til advent! På tide å tenke litt etter hvordan jeg vil ha det dette året synes jeg. Da er det godt med noen ideer utenfra. Jeg har kjøpt edelgran og skal lage kranser til gravene i hvert fall. Klemsiklem:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg