Fugleliv

Det ble vårstemning av disse her! Gulspurv i flokker satte seg i snøen i dag. Jeg hørte sidensvansen også, men de var for langt unna til å få bilder. Fuglene pyntet fint opp i tretoppene.

Finker og gråspurv var det også mange av i sola. Herlig å høre lyden av dem og se de hoppe rundt i buskene.

Mot kvelden ble de som fine silhuetter i lyset.

Jeg tar med et par svaner også. De kom helt inn på stranda. Lenger ut så jeg skarv og ender, pluss et par måker. Jeg tror alle fugler, og jeg koste, oss like mye i solskinnet, selv om det var bitende kald vind.

8 kommentarer
    1. Det er bare så herlig å se, og høre disse fuglene. De har kommet tilbake etter et par dager borte her nå. Hjelper at snøen kom, og at Hauken forsvant igjen 🙂 Fint med snø og fugler sammen 🙂 God lørdag! Klem <3

    2. Det er så herlig når småfuglene kommer fram og begynner å synge vårtonene igjen. Jeg så flere oppe i den store furua på andre siden av veien. Lytter man til fuglene, så kan man høre forskjell på sangen nå og for noen uker siden. Ha en fortsatt fin søndag, klem 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg