Liv, dag 30

Liv, var ordet i Frodiths januarmoro i dag. Liv! Mitt liv, hvordan har det vært? Jeg ble visst født i gamledager. Den gangen man gikk med Liv! Vet du ikke hva det er? Vi hadde en trøye med stropper, som var av hullstrikk. Så hadde vi lange hjemmestrikkede strømper med en knapp påsydd øverst. De ble kneppet fast på stroppene på Livet. Så ekkelt og kaldt med det åpne stykket som det ofte ble på låret. Etter at vi ble større, fikk vi en strømpeholder av stramt strikket stoff som ble brukt på samme måte, men da var det klemmer som vi festet strømpene med. Ofte fikk vi kjøpestrømper da, og skulle liksom føle oss litt voksne.

Rart å tenke på både et Liv, og selve livet!  Jeg har bursdag i dag, og har blitt en vaskeekte pensjonist over natten. Så nå er jeg en skikkelig gammel dame. Men hurra for meg, jeg er glad jeg lever, og kan feire dagen min.

 

 

8 kommentarer
    1. Gratulerer med dagen, håper den blir riktig fin 😀🎉
      Men gammel dame? Nei det er du da ikke. I det minste håper jeg ikke det, for da er det bare drøyt 2 år til jeg også er en gammel dame ..
      Uansett, bursdagsklem til deg 🌹

    2. Så fint et innlegg, måtte se godt på bildene, fine bilder av en fresh dame og gratulerer med dagen din i går. Går fort dette livet, ikke mange åra til det er min tur. Tenker jeg har 1,5 år igjen. Men vi skal kose oss, med åra som er gått og åra som kommer. Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg