GLEDE, del 31

Så var det siste dag i januar og siste dag i Frodiths januarmoro som du finner HER! Her er noen bilder jeg tok for lenge siden. Synes de kunne brukes i reprise.

Ordet i dag er GLEDE! Det er godt å kjenne på glede, og det å glede andre. Jeg har hatt mange glade dager denne måneden. Det blir godt å tenke tilbake på januar 2024. Klart det har vært triste dager også. Jeg har mistet noen jeg har kjent i årevis, noen har blitt sykere enn i fjor, noen er redde, andre er fortvilte og sorgtunge. Livet er ikke lett for noe av oss. Men det er viktig å forsøke å ta fram gleden og dekke de værste sårene med hyggelige opplevelser, tror jeg.

“Prøv å være tilstede i ditt eget liv”, sies det. Sett nye spor i livet og gled deg over det du får til. Kjenn på gleden og søk etter mer av det. Jeg hadde en virkelig glad dag i går i hvert fall, ja hele helga faktisk. Den gleden skal jeg ta vare på, og forsøke å spre videre til dere og alle mine framover.

14 kommentarer

Siste innlegg