Gleder meg til i morgen!

Hvorfor det, sier du kanskje? Fordi de spår beskjeden spredning av Salixpollen. Hjelp, så ille det har vært her i sør noen dager. De sier det er moderat spredning, men når det rommer hele Østlandet med Oslo, er det kanskje best å se ut, for da kan man selv se hvor langt det har gått.

Her er det fortsatt noen seljer som har de fineste gule gåsungene. De er godt synlige. Men i dag er det mange av de trærne som har blitt litt mer grønne og da er det snart over med nysing, gørr og snørr, såre rennende øyne og ubehag for meg. Men nå er bjørka på gang, for alle de som ikke tåler den. Jeg føler meg heldig som ikke er allergisk mot gress for eksempel.

Jeg holder ut her. I dag var jeg ganske fin på morgenen, FØR jeg hadde gått ut. Men noen ganger bare MÅ man ut. I dag ble det to ganger, og begge gangene tetnet jeg til så ille, at jeg vil bare inn igjen. Så jeg gleder meg til i morgen, for da er det kanskje på nedadgående og jeg kan snart kose meg med turer i naturen og følge med i våren.

10 kommentarer
    1. Høres ikke noe trivelig ut.. Heldigvis så er jeg ikke allergisk mot noe som helst som har med verken våren eller naturen ellers å gjøre.. det må jo være SÅ kjipt..skjønner godt at du gleder deg til det er over 😊

      1. Nei, det er ikke gøy. Ble bedt bort i kveld, men måtte takk nei. Ingen liker sånne som meg ved kaffebordet, så det sparer jeg de for. Selv om det ikke smitter. 🙂 Men jeg klager egentlig ikke, jeg bare konstaterer fakta. Snart er jeg fin igjen, og kan kose meg som jeg vil. Mine plager går heldigvis over.

      1. Skikkelig irriterende, for dette har jeg ikke tid til. Håper det blir bedre mot helga, for vi skal i selskap, og jeg ha med kake!!!! Det går nok. Klemsiklem:)

    2. Ja den allergien… I år har det faktisk gått ganske greit for min del… men sliter nå med en forkjølelse :-/ bagateller!
      Men bjørka… ja den er litt mer… men tak Gud for allergimedisin!

      klem

      1. Ja, det går opp og ned. Medisinene er bedre og bedre heldigvis. Jeg fikk på vist korona midt oppe i dette, så her er det ikke gøy nå. Men det går vel over dette også…. Klemsiklem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg