God helg!

Så var det helg igjen, og dette er den siste helgen i august. Så rart å tenke på at sommeren går mot sin slutt, men enda er det ikke over. De spådde ti dager med finvær på tv akkurat nå, så dette kan jo bli spennende. Fortsatt kan vi stryke hendene mot havren i åkrene og fortsatt har rådyrene noe å gjemme seg i. Men det varer ikke lenge nå. Her er det meste tresket allerede.

Fortsatt har jeg markjordbær i hagen min og ekornungene har blitt store.

Vi har høstet inn sopp og bær i mengder, og nå er det tyttebærtid. Ja, ja, sånn er det. Årstid følger årstid, og vi får bare ta det imot.

Men enda har jeg sommervibber. God helg!

12 kommentarer
    1. Så nydelige bilder, Randi 😍😍😍ja, høsten kommer, men jeg er jo høstjente, og trives innmari godt da også! Og så har jec så mange sommerminner i år….😘😘😘😘klem

      1. Takk du! Ja,jeg også liker høsten. Jeg liker alle årstidene egentlig og variasjonene som følger med. Mange fine sommerminner her også, så bilder må ses igjennom. Klem til deg 🙂

    2. Ååå, så nydelig. Både bildene og teksten. Håper sommeren sitter lenge i ennå. Her har det vært noen dager med dårlig temperatur og regn, men nå skinner sola igjen. <3

      1. Tusen takk. Ja, vi får håpe sommeren fortsetter inn i september en stund. Vi fikk litt regn tidlig i morges, men nå skinner sola igjen. Ha en fin helg. Klemsiklem:)

    3. Nydelige bilder og litt sommer hadde vi da vi dro til vogna. Deilig å sitte ute i sola og spise grillmat. Plukket masse ville bringebær, og fikk kjøpt tre kasser jordbær lokalt. Vært tomt for jordbær i butikkene men da de hadde synes jeg det var svindyrt.
      Nyt fortsatt høsten, her er det meldt kjøligere vær og nysnø i fjellet. Klemsiklem

      1. Så bra dere fikk litt sommervibber! Nysnø over fjellet?? Uff, det er ikke lenge dere har sommer. Men sånn er det bare. Begynner å bli høstlig her også. Jeg har syltet solbær i dag og det er koselig å høste inn litt. Ha en vakker kveld 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg