God morgen!

Godmorgen i vinteren. Ja, vi fikk snø igjen, og det er så vakkert der ute.

I går var jeg ute en tur i solnedgangen og da tenkte jeg på ordtaket “når sola går ned en sekk, kommer den igjen som en bekk!” Men sola kom i alt det hvite den, men nå skyer det visst til. Kanskje det kommer mer av det hvite?

I går fikk jeg meg en skikkelig fin opplevelse i kvelden. For første gang i livet, så jeg en rugde på nært hold. Men tror du jeg fikk bilde? Ser du fuglen på bildet? Den sto først rett ved bena mine i veikanten. Noe så vakker, men innen jeg fikk opp kameraet, var den på vingene. Men det var en herlig opplevelse. Fint når trekkfuglene kommer. Så selv om det er snø i dag, vet vi jo at våren, den er virkelig på gang. Tror jeg like godt pynter til påske jeg.

8 kommentarer
    1. god morgen ,jeg ser en fugl på vingene i det siste bilde ja ,er ikke sikker på hva en rugde er så den må jeg google :=) kjekt med slike opplevelser også og det bilde kan du bevare i netthinna di :=) ja snøen kom ,men her er også blå himmelog sol så påskefint er det ute,ha en fin dag

      1. Ja, det var et minne for livet. Tenk så mange ganger man ser fugler i flukt, men egentlig ikke vet hvordan de ser ut. Ja, det er vinter litt til, men jeg vet jo at jeg har fargerik krokus under det hvite teppet. Ha en finfin dag 🙂

    2. Hei, og riktig god onsdag 😊 Ute i hagen vår er det yrende fugleliv hele tiden. Nå for tiden er det skjærene som holder “skjæreting”. Hadde en herlig opplevelse for noen uker siden da det satt et ekorn i treet lenge.

      Nydelige bilder du viser 😊

      Ønsker deg en kjempefin onsdag ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    3. Så gøy å treffe på ei rugde! Ser den på bildet, ja! Jeg hadde nok blitt paralysert, hihi…! Du er så flink som klarer å være positiv uansett vær! Akkurat nå får jeg ikke det til lissom…..! God klem <3

      1. Veldig artig. Skulle gjerne hatt et bedre bilde, men jeg får gjemme minnet i hjertet! Jeg tar heldigvis været som det kommer. Vi er jo så heldige å ha gode klær og sko nå for tiden. Klemsiklem:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg