God romjul.

Hei igjen. Nei, alle dager i jula har ikke vært som dette, men sånn var det på julekveldsdagen og førstedag. Rimfrost og vakkert. I dag blåser det og regner, så det fristet ikke å gå ut i det hele tatt.

Jeg tok en sjekk på julegavene. Du verden så kreative mange er. Jeg fikk førstehjelpsskrin av en av søstrene mine. Her var det noe for hver dag ikke alt er på stell. I dag har jeg spist smarties for å bli smartere. Plaster for skrubbsår og sårede følelser er jo heller ikke dumt. Jeg kan ikke bygge snømann ute, så da får jeg fikse en i marshmellows en dag. Jeg fikk flagg til å feire, lys og tråd, fyrstikker og mye annet. Alt med forklaring på hva jeg kunne bruke det til. Ja, dette var noe jeg trengte i koronatiden. Mye annet fikk jeg også. Tegnesaker av mams var fint. Nye blyanter, viskelær og tegneark. Da ble det noen timer med det. Skål til strikkegarnet var smart. Da slipper jeg å lete etter det nøstet som triller avsted. Jeg er så fornøyd!

Det ble mye annet fint også som bøker, nytt skjerf, krydder og servietter! Men de store selskapene vi pleier og ha i jula, er droppet. Sånn er det bare i år. Rart og trist, men vi klarer det. I dag ble første vaksine satt her i landet, og så følger det på framover. Vi får drømme om en bedre jul til neste år, men det er mye vann som skal renne ut til havet innen det…God romjul.

8 kommentarer
    1. Du verden… jeg ser at kreativiteten blomstrer i hele familien 😀 Mye spennende der, det må jeg si. Ja vi får håpe på bedre tider nå… så vi kan få litt luft under vingene 😀 Klem

      1. Ja, vi er visst i slekt! 🙂 Ja, vi drømmer om bedre tider for dette er kjedelig for oss alle. Hurra for et nytt år som kommer snart tenker jeg. Klemsiklem:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg