Godt nytt år!

Farger? Ja, det nye årsarket mitt trenger det virkelig! For nå er det gamle året nesten over, og vi venter på det nye. Hva vil det bringe? Det er jeg spent på.

2018 var ikke et morsomt år for meg, selv om jeg selvfølgelig også hadde det fint. Jeg har da hatt mat i skapet, klær på kroppen, bensin på bilen, snill familie og snille naboer. For ikke å forglemme alle mine venner her på bloggen. Jeg setter veldig pris på dere og at dere har tålmodighet med meg om jeg sier hvordan jeg har det eller ikke.

Nå kommer et nytt år og hva med det? Jeg har bestemt meg for å fylle det med godhet. Ved å dele med andre, så gir det glede tilbake til meg, tenker jeg. Hver dag skal man være glad for at man kan stå opp, for at man har alt man trenger og får kjærlighet fra sine nærmeste. Det er ingen selvfølgelighet. Så herved griper jeg tak i det nye året med begge hendene og holder det hardt. Året er som en gave. Gjett om jeg kommer til å bli overrasket over innholdet. Hva det nye året bærer med seg vet vi jo ikke, men det er i hvert fall helt nytt. Det nye arket mitt har ikke en strek og ikke en farge. Det er min jobb å fylle det opp dagene som kommer med liv. Godt nytt år!

12 kommentarer
    1. Jeg gleder meg til å komme i gang med et nytt år 🙂 Jeg hadde også et litt dritt -år på noen måter, men også mange fine stunder. Så det ble litt av hvert, også i fjor. Men det NYE, der ligger det mye håp 🙂 Alltid 🙂 Godt nytt år snupp <3 KLemmer <3

      1. Ja, nå er det nye året på plass, men jeg kommer ikke inn på dasjbordet på bloggen min? Typisk. Jeg får håpe på bedre dager når hverdagen kommer til de som driver support. Året 2018 var ikke av mine beste. Til det skjedde det for mye, men jeg kan jo håpe at det nye året blir bedre. I dag er første dagen og så er det bare å fortsette med et smil. Ha en fin dag 🙂

    2. Du har helt rett i at man ikke skal føle noen “forpliktelse” til å fortelle om private ting på en blogg. Jeg deler jo en del personlige ting, men jeg har også mine grenser. Jeg føler ikke for å fortelle om alle mine “ups” and “downs”, men jeg deler ting som jeg tenker kan være litt “allmennyttige” – og så filosoferer jeg litt rundt det! 😉 GODT NYTT ÅR med masse farger!

      1. Nei, jeg klarer ikke fortelle alt her, og sånn får det være. Men at året 2018 var et vanskelig år, det skal jeg innrømme.
        Nå har det nye året begynt, og jeg starter opp med blanke ark og tenker framover. Bloggen får jeg ikke farget med så mye som med en strek i dag. Jeg kommer ikke inn på bakrommet og får laget innlegg. Jeg får håpe på bedre dager når hverdagen kommer for support. Ha en finfin dag på første januar.

      1. Ja, vi skal fylle dette året med farger og liv, vær trygg. I morgen kanskje fortsetter jeg, bare jeg kommer inn å får laget et nytt innlegg.

      1. Ja, det håper jeg virkelig. Måtte le da jeg leste litt i 2018 dagboka, joda jeg skriver dagbok for meg selv, for det
        var ikke videre morsom lesing de første ukene i det året. Verre enn det kan det vel ikke bli, tenkte jeg. Så nå tråkker jeg inn i et nytt år med hodet høyt hevet og bestemmer at nå skal det bli smil og latter. Klemsiklem til deg i nyåret! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg