Godtesyk!

Noen ganger ønsker jeg meg noe søtt. Da er det så fint å ha litt på lur. Jeg var oppe tidlig i dag, klokka seks, og da fikk miksmasteren kjørt seg. Det ble to store brett med minimarengs, men de har jeg visst ikke bilde av. Men før det ble det muffins.

Det ble rabarbramuffins. Noen skal i fryseren, men klart jeg måtte smake litt også.

Krem måtte til. De runde fikk marengs og de skal serves til noen gjester etterpå. Men de andre fikk ostekrem. Jeg hadde visst laget mer krem enn jeg hadde muffins. Da ble det en fin boks til fryseren og noen ostekremtopper. De toppene er det bare å ta rett opp fra frysa en dag og bruke det til å pynte en kake. Gjett om det smakte til en kaffekopp da. På toppen av det kom Levlandligbladet i dag tidlig. Nå skal jeg nyte en god stund.

12 kommentarer

Siste innlegg