Grinete heks!

Ja, jeg begynner visst å bli en skikkelig grinebiter. Ei sur gammel heks, muggen, deppa og lei det hele. Når formen ikke kan bli bra, så er det ikke gøy. I dag er jeg sliiiiiiiten!!!!Jeg vet at mange har det mye verre enn meg, men dette er mitt problem da. Hver dag våkner jeg og føler at hodet er tungt som en diger stein og jeg klarer ikke å gjøre trimøvelsene mine en gang. Men jeg kommer meg da ut, det er jo positivt. Å gå tur i rolig tempo fungerer, jobbe på data går bra, jeg holder huset ok og lager mat.  Men det nytter ikke å bruke kroppen for hardt. I går skulle jeg  feire festdag i kirken, femti år som konfirmant, men jeg ante ikke på forhånd om jeg orker det? Men jeg klarte det! Hurra. Noen dager innimellom er heldigvis bedre nå, og i går hadde jeg en ganske god dag, selv om jeg slett ikke var på topp. Medisinene for mine plager begynner å virke, og det kjennes godt. En dag av gangen, så kommer nok denne sure heksa til å kaste av seg alt det dystre, og danse ut i det fargerike løvet.

 

14 kommentarer
    1. Det er ikke godt når det føles slik. Du må være snill mot deg sjøl, av og til skal en ikke forlange noe av seg sjøl, er min mening. Bare vise omsorg. Men det var sikkert spennende å møte disse en ble konfirmert sammen med for mange år siden. Har sett på slike bilder og tenkt, studert, noen har åra prega, andre virker ikke nevneverdig prega av åra…om ikke alt for lenge, ett år skal tro, er det også min tur.

      1. Takk du. Ja, det var virkelig noe jeg ville møte opp på. Ikke minst i takknemlighet til de som ordnet alt med både gudstjeneste, fotograf, mat og kaker. Vi følte oss veldig heldige. Glad jeg klarte det. Hadde det vært langt unna meg, hadde jeg måttet blitt hjemme, for jeg vet ikke fra dag til dag hva jeg orker. Her kunne jeg bare kjøre hjem, om det ikke gikk. På dagtid går det som regel ganske greit, bare jeg ikke tar i for hardt. Her satt man jo på stas!!!!Morsomt å møte klassekameratene og oppdatere oss om hverandre. Klemsiklem 🙂

    2. En dag av gangen er det som er tingen rett og slett for tiden <3

      Stå deg vel inn i dagene fremover <3 Jeg vet… og jeg tenker på deg <3 klem

      1. Ja, jeg bør jo bli mye bedre etter hvert, men det er den tiden det tar før alt normaliserer seg som er kjedelig. Ha en vakker dag 🙂 Klemsiklem 🙂

    3. Du er jo aldeles ikke ei sur heks, vet du! Men det er no dritt å ha det sånn du har det nå – og da er det lov å deppe! Snart er du igang igjen, vet du! God klem <3

      1. Takk, du er snill du vennen. Liker ikke å ikke ha energi. Jeg er fryktelig utålmodig der, for det er så mye jeg vil gjøre framover. Håper det snart går seg til. Klemsiklem og takk for omtanken 🙂

    4. Her kjenner jeg meg litt for godt igjen 😉 Jeg er så mye lei meg for tida, at jeg sliter med å være snill føler jeg. Men tror ikke mannen merker så mye til det, for han har nok med seg sjøl 😀
      Håper du får det bedre, og at kroppen blir mer medgjørlig igjen. God klem <3

      1. Ikke greit alltid dette livet. Jeg har så lett for å ta inn over meg alt muli,g og da kommer tristheten også. Krig og uro, pengebruk og strøm, forviklinger i livet og sykdom hos kjente, gjør noe med meg. Men det er vel det som gjør oss til medmennesker med empati. Vi får forsøke å finne glade øyeblikk og pustehull i livet. Håper du blir mye bedre etter hvert. Klemsiklem:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg