Grønt, igjen….

Det spirer og gror her hos oss. Snøklokkene er på sitt siste. Jeg fikk da noen bilder av dem før de begynte å bli brune i kanten. Men det er mye annet som dukker opp av grønne spirer.

Herlig med alt det grønne som begynner å vokse. Jeg velger meg april, heter det. Ja, april er fin den. I dag regner det litt her og det liker nye spirer ekstra godt. Hos meg blir det stille til etter påske nå, for jeg skal nyte dagene med vårblomster, og kanskje solskinn. En klok svensk skomaker sa en gang, at hans butikk var stengt mellom hegg og syrin. Det synes jeg var en veldig fin tanke.Vi tastes.

8 kommentarer
    1. Fint ordtak han svenske skomakeren hadde! Ja, det er den fineste årstida synes jeg – mellom hegg og syrin! Fine vårbilder, og flotte blomsterbilder i innlegget nedenfor her! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg