Gulrotløp….

Ja, det er visst lettere for et esel å løpe fort, om den har en gulrot foran nesa Er det sånn med oss mennesker også? Jeg tror det. Om jeg har noe å se fram til eller glede meg til, så går alt liksom lettere, jeg planlegger mer, retter meg opp og jobber med saken. Det siste året har vært ganske tungt for min del, men i sommer begynte det å lysne. Det ene etter det andre dukket opp, av hyggelige ting! Akkurat nå føler jeg at jeg har en hel kilo med gulrøtter, som henger der foran meg. Det føles godt, kreativt og utfordrene. Nå er det bare å stå på, så jeg kommer i mål.

8 kommentarer
    1. Nå ble jeg glad, har tenkt mye på deg. Det var så koselig å treffes i sommer og vi hadde en god prat. Ja flere 🙂 Ting ordner seg for flinke jenter.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg