Hallovenn

Hvorfor ikke? Hallo venn, i stedet for halloween? Har du det bra i en ny uke? Nå går det mot november. Jeg har tatt fram vanter, pannebånd og luer, men ute er det elleve grader og nesten sol. Det skikkelig høstlig, og vakkert.

Her ble Halloween feiret på lørdag med over førti barn på døra, så jeg tror ikke det kommer noen i dag. Men jeg tenner lys i gresskaret og koser meg selv i kvelden, tenker jeg.

Enda blomstrer det der ute i oktobers siste dag for i år. Så hallo venn, nyt dagen!

6 kommentarer
    1. god morgen så herlige bilder du serverer,jeg likte betegnelsen hallo venn :=) selv like jeg ikke denne feiringen og har aldrig feiret den ,når dei har et innlegg på god morgen norge der dei viser en feiring som skal være ,der kommer en slakter som skal grise til med blod og der skal ligge mengder av døde barn ,ja på liksom da,men jeg liker ikke slikt og skjønner ikke hvorfor det skal være slik ,mange barn tåler det ikke for jammen har og er det nok død med all krig som er i verden ,så ja hallo venn kan jeg like

      1. Ja,jeg er enig med deg. Jeg orket ikke Godmorgentv2 i dag, og skrudde av hele greia. Det er alt for mye vondt i verden til at jeg skal ha blod og gørr som underholdning. Hallo venn og lys i mørket passer meg mye bedre. Ha en fin dag 🙂

    2. Jeg nøyer meg med å pynte litt forsiktig til Halloween, men kjøper ikke inn noe godis for det kommer uansett ikke noen på døra. Så ikke på God Morgen Norge, men syntes ikke at det hørtes greit ut det du beskriver. Den type feiring har jeg ikke sansen for. Ellers så tror jeg denne uken kan bli fin, starter i alle fall bra i kveld med strikketreff 🥰 Ønsker deg en fin mandag og Hallo venn dag, klems 🤗

      1. Takk du. Ja, heldigvis kan vi selv velge hva vi vil se på tv og hvordan vi vil feire dagene. Koselig med litt oransje i oktober. Håper du får en fin dag videre. Klemsiklem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg