Happy Valentine.

                                                                              Her ønsker  jeg alle en fin ALLE HJERTES DAG!

En morgentur i det tåka lettet var vakkert! Når skogen hilste meg velkommen og solas stråler lekte. I sånne stunder er det godt å være til. Det var liv overalt, selv om det ikke alltid var så lett å oppdage. Lyden av svartspetten fikk meg til å oppdage den. Med rød hatt passet den vel til denne hjerterøde dagen!

Rådyrene var nesten usynlige der de stille vandret gjennom fjorårsgresset nede på sletta foran meg. Men plutselig oppdaget den ene meg, og så var den seansen over.

Som sagt, er det den hjertedag i dag. Jeg forsøkte meg på s`mores. Ikke helt min stil, men jeg er ikke glad i smeltede mashmellows på bålet heller.

Jeg vil nok heller ha ostekrem og sjokolade mellom pepperkakene. Men en s`more for hjertedagen var jo koselig å se på. Hva det er? En pepperkake med en stor mashmellow på, under grille i noen sekunder. På med en sjokoladebit og topp det med enda en pepperkake. Avkjøl bitttelitt, og så er det bare å kose seg. Jeg pyntet med tørre bringebør, melis og tørkede ringroser. Happy Valentine!

6 kommentarer
      1. Nei, det var ikke min stil heller. Men det var gøy å forsøke. Det er vist veldig populært i USA. Der bruker de gjerne digistivekjeks, og varmer mashmellows mellom to kjeks.Ha en fin lørdag. Klemsiklem:)

      1. Kosa meg i stille og rolig form kan man si. Ikke noe ekstra her heller, mer enn de hjertene da!!!! Jeg har nok annet å feire i januar og februar, så det går jo ikke å feire alt. Bursdag, morsdag, Valentine, bryllupsdag og til helga er det fastelavn. Ha en vakker ny uke. Klemsiklem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg