Har du sans?

Reklame |

Ikke alle har nok sant for min blogg, men det blåser jeg egentlig i. Jeg gjør som jeg vil, og mine lesere titter innom om de har lyst. Høsten er her med sine visne løv, barnåler og blader. Jeg liker å sparke litt i det her og der, og brått blir det både det ene og det andre på veikanten.

Ikke vet jeg om du har sans for naturmaterialer heller. Jeg synes det er så gøy å bruke det vi har omkring oss. Helt gratis materiale! Vi har ryddet hagen til høsten, og klipt ned en stor thuja. Da ble det kranser hos meg og noen engler forsøkte jeg meg på også. De visner vel etterhvert, men da tror jeg de skal få litt hvitmaling på seg. Så kan de pynte opp ute på terrassen gjennom hele den kalde vinteren.

Høsten er også mer innetid. Jeg hentet noen bittesmå grantrær fra grøftekanten og satte det til pynt på stuebordet. Vi trenger jo litt fint å se på i høsten. Her har det vært massevis med besøk de siste ukene, og da har jeg fått kost meg med bakst. Jeg “liker” ikke endestykkene på rullekakene! Da setter jeg det sammen til en rose og drysset det med melis. Om det ble spist? Klart det. I går ble det bakt eplemuffins og en mandelkake. Driver jeg kafé? Ja, man skulle nesten tro det, men vi er så heldige å ha mange unge som kommer hit når de trenger litt hjelp med det ene eller det andre. Da er det koselig med prat, mat og kaffe også. Våre egne kommer også stadig og vi holder koronaavstand selvfølgelig. Ikke lett alt i disse dager, men vi gjør så godt vi kan alle sammen, tenker jeg.

Sånn går dagene. Har du ikke sans for lange blogginnlegg sier du? Ja, jeg vet jeg kunne delt opp dette i mange deler, men det rekker ikke jeg. Jeg gjør på min måte, og så håper jeg alle andre gjør som de vil i bloggverdenen. Ha en finfin dag!

Design House Stockholm Krus 28 cl – Løvetannpikene//Bosch MUM4880 Kjøkkenmaskin//Eva Trio Rugbrødsform Profesjonell 3,3 l//Kay Bojesen Flodhest Svart med Tavlefarge//Scanpan Maitre D`Gryte 16 cm

 

12 kommentarer
    1. Jeg har ihvertfall sansen for din blogg. Ikke at jeg er innom deg så ofte, men det er jeg ikke til noen nå for tida.
      Har virkelig sansen for det du lager, og det inspirerer, men jeg har ikke de evnene. Så derfor koser jeg meg med å se det du lager.
      Og også i år ønsker jeg å kjøpe julehefter ditt 😉
      Ønsker deg en fin dag! Klem 🙂

      1. Så hyggelig sagt av deg. Nei, man rekker slett ikke alt man har lyst til, men sånn får det være. Jeg sendte deg en pm om heftet. Tusen hjertelig. Klemsiklem:)

    2. Har veldig sansen for din blogg, bilder og kreative sprell.. Er vel ingen andre jeg kjenner som får så mye ut av “så lite”som det du gjør.. ALT blir en fest liksom 🙂 Har også sansen for at folk lager så lange innlegg som di selv føler for.. Nå var jo ikke det her spessielt langt heller da.. Ønsker deg en fin dag videre <3 Klem

      1. Tusen takk du. Så snill du er. Jeg koser meg veldig med å være kreativ, og det er gøy å dele det med deg og de andre. Ha en finfin kveld. Klemsiklem:)

    3. Jeg er glad i bloggen din – og liker å se alt det kreative du finner på! Og jeg elsker selvfølgelig at du bruker materialer fra naturen – det er jo meg lissom…..! Her var det mye stilig – jeg blir glad! Klemmer <3

    4. ja du har sans! Du lager så mye morsomt og lekkert med hendene dine <3

      Jeg har vel bittelitt sans for det jeg ser i naturen – fantasi 🙂

      Herlig innlegg natheless 🙂

      klem <3

    5. Jeg har iallefall sansen, som du vet 🙂 Elsker lekenheten din, og at du klarer å lage kunst eller bilder som sier noe, av alt fra brødskiver til gress <3 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg