Hei og hå!

De fleste fargerike løvene ligger på bakken nå. Vinden er isende kald i dag, og det nærmer seg visst vinter.

Det var fint så lenge det varte. Høsten er nesten over. Jeg skal til å binde flere bjørkekranser, og da er det jo fint at løver har falt av. Det gjelder å finne det positive i hver årstid.

Jeg fant denne på en vegg i sommer, og den fikk meg til å tenke. Stopp, sier den jo, og så lukker den øynene litt nervøst. “Ikke mobb kameraten min, han er jo bare seg selv. Så vær forsiktig med praten din, du kan jo tenke deg selv. At du kan være med å bestemme om et liv blir rett eller feil….” Ja, sangen sier noe sånt, og det er det vel den vil si.Nei, ingen skal mobbes. Framsnakk er mye bedre.

I dag pakker jeg kalendere. “Jul for alle”, adventseventyret,  blir litt forsinket i trykken, men enda er det god tid til advent. Hei å hå hvor det går!

10 kommentarer
    1. Vakre bilder av høst som er på hell..:) Og ord kan både glede og såre så viktig å tenke over det man sier til folk..hurra for framsnakking 🙂 Enda litt tid til advendt ja.. er nok mange som kommer til å kose seg med kalendere og koselig julefortelling fra deg.. Klem <3

    2. Du er bare dyktig 😀 Lykke til med salget av kalender og adventseventyr. 🙂 Her er fokus på alt annet enn Jula for tida. men det går seg til 🙂

      1. Ja, nå er trykken snart klar, og jeg håper alt er som det skal nå. Brrrrr, du har det kaldt. Her er det 2 minus i kveld. Jeg gikk en times kveldstur med venninna mi og vi var godt kledd. Koselig å komme inn i varmen igjen. Men det er vinteren som banker på. Ha en fin kveld!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg