Heklegarn?

Du ser det du også???? Alt hekledet garnet ute i skogen? Fjorårsgresset er som den mykeste lin, eller minner det om bast?

Jeg tok med litt hyssing og en heklenål, for jeg måtte prøve om det kunne bli noe av det. Jeg heklet i vei, og det gikk rundt og rundt.

Men det var alt for lite hyssinggarn! Det ble ikke en brikke eller en bolle, men et rede! Jeg la to kunstige egg i det, og så knipset jeg bilder.

Når jeg dyttet litt på det og formet det litt, så ble det et hjerte. Neste gang må jeg ta med mer garn. Pluss at jeg tror det blir lettere å hekle inn dette når fjoråsgresset har tørket litt opp på en solskinnsdag.

 

10 kommentarer
    1. Så flott og så kreativt 🥰 Har aldri tenkt tanken på at man kan gjøre det på den måten, men så fint det blir. Går det ikke ann å tvinne gresset til hyssing, og bruke det i stedet for tråd? Ønsker deg en fortsatt fin søndag, klem 🤗

    2. Du ass :D… hva er du ikke finner på. Morsomt var det. Både reir og hjerte. Gjett hva jeg kommer til å se etter neste gang jeg er på tur. Klem <3

      1. Ja, det var ikke så lett. Det værste var at gresset var vått og da ble tråd og nål vått også. Må prøve mer en annen dag når sola har tørket opp litt😁😁😁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg