Heldig, under en blå himmel

Aldri er vel himmelen så blå som i våren. Ikke alle trær har fått løv enda, men det kommer! Det er lørdag og helg. Det kjenners fint ut det. Under en blå himmel, blir man glad.

Jeg har bakt sjokoladekake til i kveld. Lettvint pynt ble det denne gangen, med en haug konfekt sammen med noen sjokoladetopper av smørkrem. Bursdagsfeiring for våre barnebarn. Lurt å ta alt på en gang, når det ikke er så langt i mellom bursdagene.

Det har blitt mye baking og matlaging de siste dagen, men det er koselig å forberede seg. Lettvint middag er godt å ha, iskrem når man har lyst på, kanelsnurrer når folk titter innom på kaffe i helga og marengskaken skal få krem og bær til 17. mai. Men nå må jeg få på kaffen, det kommer jammen noen i formiddag også. Føler meg heldig.

18 kommentarer
      1. Ja, det er mye folk inn og ut her, og da er det godt å ha noe i fryseren. Med bursdager og festdager blir det jo noe ekstra, men det er bare koselig. Nyt helga 🙂

    1. Så mye godt du har bakt.☕️
      Det er så koselig at vi endelig kan besøke hverandre og feire både det ene og det andre.🇳🇴 Kos deg masse med besøk!☕️🇳🇴

      1. Slett ikke ille i dag nei!!!! Vi feirer ikke bare ett barnebarn, men begge to i dag. Lurt å slå det sammen, når de har dagene så nær hverandre. Gleder meg for vi har jo ikke hatt sånne store familiesamlinger under pandemien.Ha en fin dag du også. Klemsiklem:)

    2. Herlighet så mye lekkert du lager 😊 Har fått lest meg opp litt nå, og ser jo både kaker og is.. og du verden så kul den t-skjorta ble.. håper motivet hoder.
      Og klapper i hendene for deg og øvelsene dine.. du er faktisk superflink 🥰

      1. Hjertelig takk. Jeg liker å bake for familien selv om jeg ikke skal ha stort av det!!!!! Men en liten bit sjokoladekake ble det i går for å feire de som hadde bursdag der vi var. Øvelsene er ikke lette synes jeg, så jeg trener videre. Gøy å få til mer og mer. Jeg er så glad jeg er motivert fortsatt i våren. Ha en vakker dag. Klemsiklem:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg