Helg igjen.

Det føles som en ny uke, men det er en ny helg på gang. I dag er heldigvis formen litt bedre. Lykke å klare å re opp senga selv, og rydde ut av oppvaskmaskina. Jeg har til og med ryddet vekk flagg og klær etter festen. Det ble for mye da jeg tvang meg til å være litt med på 17.mai, og det hevnet seg. I går satt jeg stille kan man si, og jeg leste ikke blogger eller annet. Ikke så mye fart i meg i dag heller, men det er mange hakk bedre enn i går! Sorry, om jeg ikke leser hos dere nå, men jeg må ta hensyn til meg selv. Nå er frokosten spist,  og jeg strikker litt med restegarnet jeg har liggende. Ønsker dere en fin helg 🙂

14 kommentarer
    1. Ser ut til at du må roe ned ja, ikke noe godt slik du har hatt det siste uka. Vi bare så 17mai feiringer på tv som vanlig. Og med det regnværet som var her, så var der godt å bare kunne være inne.
      Håper formen bedrer seg for deg, og du bør kanskje ikke trene like hardt nå. Ta vare på deg selv. Klem 🥰

      1. Har slitt hele mai, men noen dager er verre enn andre. Det tar jo så tid å få de krystallen til å roe seg igjen. Jeg har vært ille etter korona og koronavaksiner, og hører at det ikke er bare meg. Så irriterende. Trene skal jeg gjøre i mykt terreng, men ikke som jeg pleier. Det går heller ikke, så det blir noen rusleturer i skogen når jeg orker. Så kjedelig, men det går jo over. Klemsiklem 🙂

        1. Ja, det er kjedelig, men sånn har jeg det også. (Ikke krystallsyke da) Og ikke blir jeg bedre heller …forløpig. Lite gåturer for tida. Må velge, enten jobbe i hus eller hage, eller gå tur. Så i dag blir det kanskje en liten tur når regnet gir seg 😉

          God klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg