Helg igjen….

I dag ligger tåka over oss. Sola titter fram, så det blir nok fint i dag også!

Jeg fikk meg en liten tur ut i skogen i går. Det ble mat på en stubbe, foto av rimfrost og plukking av mose til vinterens dekorasjoner. En “skumhund” i bekken fant jeg også!

Høstskogen er vakker enda, selv om den synger på siste verset. Blåbærlyngen lyser fint i skogbunnen og det er så masse kongler overalt. Kransen i bildet der har naturen selv laget. Nydelig å se! Gleder meg til flere turer ut de neste dagene, for nå er det jammen helg igjen.

14 kommentarer
    1. Koselige høstbilder 🙂 Ja nå blir det litt kaldere ute – og tenk – det er 1. november i dag 🙂 Ønsker deg en fin fin dag! klemsiklems <3

    2. koslige høstbilder,høststemningen er fin :=) skal en tur ut om litt jeg også,skulle ikke blukke mer sopp,men tror jeg kommer til å titte etter bittelitt i dag alikavel :=) behøver ikke være mer enn til dagens lunch

      1. Takk du! Her blir det vel en tur ut også etterhvert, men sopp ser jeg ikke etter nå. Du er så flink med de traktkantarellene. Jeg fant noen tidligere i høst, men her er det ikke så mye som hos deg. Jeg skal hente litt kvister til kranser tenkte jeg. Nyt dagen! Klemsiklem:)

    3. Har vært både tåke og sol her i dag også..og nå er det ganske skya.. 🙂 Koselig stemnig fra “skogbunnen”på bildene her..og en hvil på en stubbe hører med..:) God helg <3

      1. Takk du, ja skogen gir så fin ro synes jeg. Myke stier, litt fuglekvitter, høye trær som beveger seg i vinden og lukten av mose og bark. Ikke lett å ikke ha retningssans. Jeg er ikke supergod på det jeg heller, men om jeg velger å gå tilbake samme vei jeg gikk inn i en fremmed skog, har jeg alltid funner rett vei! Klemsiklem til deg og god helg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg