Helsa, i januarslutten

Så godt. Jeg har klart meg fint. En kilo gikk jeg opp i jula, men den er borte nå. Januar har slett ikke vært tung og slitsom dette året, enda! All den hvite snøen har gitt meg godt humør. Ikke alle dager er like gode selvfølgelig, men de fleste er greie nå. Det er jeg takknemlig for. Vanligvis har jeg en sånn slags “oppvåkning” etter vintermørket i begynnelsen av februar, men i år kom den, denne uka? Så rart? På den “oppvåkningen” kjenner jeg som regel at jeg vil stelle meg litt ekstra, fikse håret, ta på fargerike klær, eller kjøpe noe nytt. Sånn ble det på lørdagen. Jeg var med en venninne, og hadde slett ikke tenkt å kjøpe noe, men hva skjedde? Jeg kom hjem med både en ny buksedress og litt annet. Men så artig med litt nye klær. Jeg måtte prøve den brune buksa til bluse, skinnjakke og skoletter da jeg kom hjem. Buksedressen sitter som bare den. Nå kan våren komme, og det beste er at jeg kan bruke denne i det vinteren vinker farvel også. Klipt meg? Jepp, det er også gjort. Jeg tenkte jeg skulle spare til en lang flette, men innser at mitt hår ikke egner seg. Jeg kan ikke gå med en flette som ser ut som en rottehale heller.

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg