Helse…

Føler meg som en snile, eller heter det snegle? Det går framover, men det skjer stadig noe. Jeg besøkte legen en tur og der var det så mye å gjøre, at jeg fikk komme tilbake om noen uker. Med meg var det ikke noe farlig, sa legen og det skal jeg jo være glad for. Jeg har jo klart å gå ned og jeg har klart å spise sunnere i hele sommer. Først sukket jeg litt oppgitt over å ikke få ta testene mine i dag, men så tenkte jeg at nå har jeg sjansen til å gjøre det enda bedre!!!!

I sommer har jeg ikke trent en dag. Med svimmelheten var det umulig. Men nå som jeg er frisk var det på igjen i dag. Planken klarte jeg ett minutt og de øvelsen med et ben og lukkede øyne gikk fint, så helt ødelagt var ikke treningen etter den lange pausen. Nå er det bare å fortsette med friskt mot.

5 kommentarer
    1. merkelig att legen ikke hadde tid,skulle tro legen hadde tid om du hadde bestilt time ,iallefall er det slik her ,vi bestiller en time og kommer til den timen vi får tildelt,men klart noen ganger kan det gå både to og tre uker før der er en ledige time ,stå på ,synes du er kjempeflinke eg

      1. Takk du! Neida, ikke merkelig for vi hadde bare en avtale at jeg skulle titte innom. Hadde ikke en bestilt time, men bare kom innom for en prat. Men vanligvis får jeg testen på blodtrykk fort, men etter sommerferien var det visst kø på de 24-timers apparatene. Men jeg kan vente. Veldig spent på å se resultatet i september en gang.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg