Helse del 13

Joda, det går framover med både formen og vekta. En halv kilo til ned, og det føles som ren lykke midt i koronasykdommen. Jeg har ikke mistet matlysten, selv om jeg  ikke har vanlig smak. Tunga kjennes ut som om den har brent seg på kaffe eller noe. Da svir liksom alt av krydder på den sarte tunga. Jeg orket ikke spise min egen hjemmelagde lapskaus her om dagen, for den var vondt. Alt smakte pepper, og da hadde jeg ikke hatt i mer enn normalt heller. Mannen min bare lo av det, for han koste seg. Trim blir det heller ikke stort av, for jeg er andpusten av å gå opp trappa her. I går vasket jeg håret og fønte det. Etterpå var det bare å skifte, for feberen den var ikke snill med kroppen. Men sånn går dagene da. Blogging blir det lite av også, men jeg leser litt hos dere av og til. Nå er jeg fornøyd med blogging for nå. Godstolen og pleddet venter……….

8 kommentarer
      1. Takk du. Dette er slitsomt, for energien er helt vekk!!!! Men det går framover kjenner jeg for hver dag. Snart er jeg vel på topp igjen. Klemsiklem.:)

      1. Nei, det er ikke gøy. Akkurat den forkjølelsen som følger med, har ikke vært det værste for meg, selv om det også er kjedelig. Men det å miste energien, det liker jeg ikke.

    1. Uff, så du har fått dette. Jeg har lest så sporadisk i det siste, så har ikke fått med meg dette. Da skjønner jeg at formen er dårlig. Håper du får svineriet snart ut av kroppen. Varm klem <3

      1. Ja, nå var det min tur. Så rart å miste all energi. Men det går vel over, så det er vel bare å stå på sakte men sikkert. Klemsklem og takk for omtanken. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg