Helse, del 8

Nei, denne uken gikk det ikke som tenkt med vektnedgangen. Sånn er det bare. Livet og alt annet, kom i veien!

Selv om det gryr av vår og sola står høyere på himmelen, klarte ikke jeg helt å motivere meg før helga.

I går var det frost og vakkert, hasselraklene begynner å slippe ut pollen og grusveiene har snart blitt tomme for islagt dekke. Så deilig. Det gir humør! Blå himmel og sol er godt i våren.

I går lagde de to prismene mine i vinduet fine mønster på veggen. I enden av regnbuen er det en skatt heter det jo. Jeg fortsetter å lete etter den skatten. Denne uken var det kun ned 100 g, og jeg vet hvorfor. På igjen. Juhu, i våren. Her er det tåkelagt i dag, men bak det skydekket, vet jeg at sola er!

12 kommentarer
      1. Takk du! Ja, det er jo bedre enn å gå opp igjen!!! 🙂 Tar det som det er, og jobber på videre. Her er det veiing hver uke, for å holde kontroll. Opp skal jeg IKKE mer! Det har jeg lovet meg selv. Jeg jobber på. Klemsiklem 🙂

    1. God morgen 🙂
      Nydelige farger i innlegget ditt 🙂 Det går opp og ned her i verden – og du henter deg inn etter hvert. 🙂 Synes du er flink uansett 🙂

      klem

      1. Tusen takk du! Ja, vekta går jo opp og ned i løpet av uka, det vet man jo. Jeg gir slett ikke opp, for dette er faktisk gøy nå! Mange av klærne som var så ekkelt trange, passer!!!! 🙂 Klemsiklem:)

    2. Og DET er så herlig! Jeg skulle ta på en “finbukse” i barnedåp i helga – men du verden…. den var litt i trangeste laget… spiste kaker og kosa meg – i klær som passet…. hehehhe men målet er å komme i den buksa og at den IKKE er for trang. Må til med planke og situps igjen. Har vært for lat lenge nå… 😀

      1. Nei, jeg gir meg slett ikke. Jeg skal få det til denne gangen. Nå er det nok tull. Jeg vil ha det fint videre i livet. Litt opp og litt ned må man regne med, men det gjelder å holde fokus. Klemsiklem:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg