Helse i advent

Mat må vi ha. I dag blir det en fiskeform til middag. Elles har jeg bakt marengskaker som ligger og venter på jula og vi har spist både julekake med brunost og risboller i helga. Ja, jeg jobber på med helsa også, selv om det er advent. Jeg er stadig ute på tur alene, eller sammen med andre og har vært så fint i desember. Vi har vinter og snø, enda! Ikke er det glatt og ikke har det vært så fryktelig kaldt heller. Men vinden kan lure oss mange dager. I dag var jeg på kontroll igjen med blodtrykket, og det holder seg stabilt og fint med litt tabletter nå. Så godt å kjenne at jeg er i form. Rundt meg herjer forkjølelse og oppkast, og det håper jeg virkelig at både du og jeg holder oss unna. Nå skal jeg lage Sara Bernard, for i morgen kommer det nok et adventsbesøk. Jeg rekker ikke lese alt i bloggverdenen som jeg vil, men juleeventyret mitt legges da ut hver dag for de som føler med.

8 kommentarer
    1. Så bra blodtrykket er stabilt. Og så må en noen ganger få lov, til litt anna kostold. Du er flink som kommer deg ut.Jeg skulle på trening i kveld, men det ble avlyst. I tillegg ble veien hit sperret av etter en forferdelig ulykke.
      Vi må kunne glede oss og hygge oss når vi kan. Klem <3

      1. Veldig glad det har blitt bedre og “godkjent” av legen. Jeg koser meg innimellom, men bruker tanken til å avslutte, før det går tilbake til gamle takter! Jeg vil ikke tilbake til sånn det var, så da må jeg jobbe videre og glede meg over dager med kos og hygge. Ut kommer jeg meg, for å gå tur har jeg alltid likt. Tror det er viktig å finne noe man synes om, så man ikke gir opp. Noen dager går jeg bare fort, og andre dager stopper jeg stadig opp og fotografere. Sånn liker jeg det. I kveld ble det 7 kilometer med naboen, og vi skravla og hadde det fint i mørket med lykter og refleksvester i vinterland. Så fint ute nå, selv på mørket. Ha en fin kveld. Klemsiklem.

      1. Kjempeglad for det. Nå er det bare å fortsette. Kose meg gjør jeg, og skal jeg. Jeg klarer ikke leve på salatblader heller!!! 🙂 Elsker å gå mine turer, med eller uten kamera. Herlighet så vakkert det er ute i vinterland. Klemsiklem:)

    2. Jeg følger med ! 🙂
      Helse har man om det er jul eller ei – og jeg prøver også å passe på – men det blir litt ekstra nå om dagen 😀 klems

    3. Synes du er superflink jeg <3 ikke lett og det er lett å la seg friste og man skal jo også gjøre det en gang i blant <3 Klemmer..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg