Helse i et nytt år….

Så er det nytt år, med helse også. Jeg har ingen forsetter, men fortsetter fra i fjor. Over ett år har jeg jobber hardt med meg selv, men i jula skled det litt ut her. Jeg har snart kontroll hos legen, så fra i dag er det tilbake til hverdagen og vanlige rutiner. Nå er det masse frukt, og jammen fikk jeg ikke tulipaner i helga også!

Vi har godterier igjen, men jeg sier til meg selv at det er ikke mitt. Det går faktisk så bra! Jeg tar jo ikke noe som tilhører andre!!!! Jeg har gått en tur i dag, men det var skummelt glatt under den lille snøen som kom i natt. Ikke lett å holde verken tempo eller balanse da. Jeg har blitt kjempeforkjølet igjen over natta, så jeg er litt irritert. Lurer på om det er allergi denne gangen? Jeg kokte meg gløgg sent i går kveld, og den gløggen hadde jeg aldri forsøkt før. Den var fulle av smakfulle krydder og jeg tenkte slett ikke på det. Jeg vet jo at jeg reagerer på litt av hvert sånt. Så her sitter jeg med nesa i en klut, igjen. Det blir spennende å se om det er over i morgen, eller om jeg nok en gang er smittet av et eller annet……

10 kommentarer
      1. Ikke artig, men jeg er bare snørrunge da. Det ble en tur ut i dag og det var deilig. Fint å gå, men nå kommer visst mer snø!!!! 🙂 Tulipanene kom litt tidligere enn hva jeg er vant til i januar her i huset, men så koselig 🙂

    1. Du er flink som klarer å si nei til deg selv! Jeg har spist tomt skap og skuffer for godis, så nå er det tilbake til hverdagskost her også. Det var faktisk ikke vanskelig i det hele tatt, å spise opp all sjokolade osv, hihi 😀 Håper du ikke blir syk, god bedring! 🙂 🙂 🙂

      1. Jeg må være streng med meg selv, for hjelp så mange fristelser det er hver dag. Uten å si nei takk, så går det ikke. Helsa først for meg og så får fest være fest. Men lett er det ikke!!!!!

    2. Så trasig – håper det er et allergiblaff og at det er over i morra! Her har jeg rydda alt godteriet inn i skapet – nå er det tilbake til x antall biter sjokolade fredag og lørdag. Du er flink – god klem <3

      1. Jeg har nok blitt forkjølet, igjen. Helt utrolig irriterende. Heldigvis ikke feber, eller noe. Frøs vel litt i nyttårshelga da!!! Ja, godsakene er bare for lørdag nå. Jeg klarer fint å se det står der, for jeg sier til meg selv at det ikke er mitt!!! Godt med frukt også. Ha en fin dag. Klemsiklem:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg