Helse i sommer

Dette blir spennende. Vil jeg klare å gjennomføre en sommerferie uten at jeg går opp i vekt igjen? Dagen i dag starter med kake og besøk. Sukkerbrød med krem og jordbær, pyntet med iskjeks fylt med smørkrem. Hmmm….

Men det skal nok gå bra, bare jeg tenker meg om. Før gjestene kommer, har jeg tenkt å ta meg et knekkebrød med magerprim på, da kan jeg klare meg med bare en flis av denne kaken. Det gjelder å ikke gå sulten fram til alle fristelsene, har jeg funnet ut.

Vekta har gått ned igjen nå, etter en maimåned med masse festligheter, og det er jeg stolt av. Jeg gikk ikke opp i slutten av mai, men heller ikke ned. En innsats må til for å klare dette, for det sitter mellom ørene det her. Jeg fortsetter med friskt mot.

Jeg fikk en ny umulig øvelse av en nabojente på ni år. Legg deg på gulvet og ha hendene på ryggen. Reis deg, uten å flytte hendene fra ryggen!!!! Gjett om hun spratt opp, og jeg ble liggende der. Men innen jul klarer jeg det kanskje…….

 

10 kommentarer
    1. Dette klarer du så bra! Lurt å ikke være for sulten – det holder med en flik for at en skal føle at en koser seg max. Høres ut som en vanskelig oppgave du fikk – jeg må prøve, hihi…. klem <3

      1. Takk du. Ja, jeg jobber på. Men den oppgaven jeg fikk er fryktelig vanskelig. Vet ikke om jeg noen gang klarer den 🙂 🙂 🙂 Lykke til. Klemsiklem:)

    2. Dette klarer du fint vettu, nå som du er kommet så god i gang. Jeg har prøvd den øvelsen den gangen kroppen min var myk, men jeg klarte allikevel ikke å kommet meg opp 😉

      1. Jepp, jeg fortsetter med opplegget mitt. Noen dager går det superfint, og så må jeg ta meg sammen igjen. Lett er det ikke, men jeg gjør det for helsa. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg