Helse, igjen!

Tirsdagen gikk, men det er tid for en liten oppdatering. Det er fint for meg å holde kontroll på mitt opplegg ved å skrive litt her. Koselig er det også med de som følger med. Jeg holder vekta, det kan jeg love. Men det blir visst ikke stort mer å skryte av enn det. Jeg strever med motivasjonen om dagen,  men den kommer vel igjen får jeg håpe. Etter at jeg begynte med folat merker jeg forskjell. Jeg er ikke så trist og deppa lenger? Merkelig at det skal være noe som skjer om man mangler B9? Tenk på de som går rundt med sånne problemer og kanskje det er noe de mangler av tilskudd til kroppen? Veldig leit å tenke på. Trimmen har jeg heller ikke fått orden på. Jo da, det blir noen gåturer på kveldene i blant, men jeg burde komme i gang med styrketreningen. Kroppen har vært så sliten etter sykdom at energien er på bunnen. Jeg krysser fingre og tær for mer iver utover. Jeg vil jeg vil, det er sikkert. Men når man må hvile etter å ha handlet mat, da er det noe som ikke er som det skal. Føler meg som nitti minst, eller det blir feil. Mora mi er over nitti, og hun er i bedre form enn meg???? Ja ja, det får ta en dag av gangen fortsatt……

8 kommentarer
    1. Trist at du skal slite slik, vi håper på bedre dager…
      Ikke normalt å være sliten etter en vanlig handletur, da sier kroppen fra tenker jeg, klem <3

      1. Takk du. Ja, jeg kjenner at dette er irriterende. Det er så mye jeg vil, men jeg må ta hensyn til meg selv også. På kvelden er det ikke rå å finne på så mye, for da vil liksom ikke energien mer. Men jeg håper det nå er koronarester etter sprøyte 4, og da går det jo over etter hvert. Ha en fin dag. Klemsiklem 🙂

    2. det går tregt med meg også om dagen ,jeg tror det er mørketiden ,kulden og hos oss att sola ikke dukker opp her nede i bygda ,men det kommer en ny vår og da blir alt så mye enklere :=)heier på deg

      1. Ja, den formen er ikke gøy. Jeg pleier aldri å reagere på mørket før ut i slutten av januar, men da er det jo ikke lenge får det lysner. Vi får håpe på en bedre vår ja 🙂

    3. Så kjedelig når kroppen ikke henger med på det hodet vil! Håper veldig at bedringen kommer raskt for deg nå! Du vil så gjerne, og du er så flink! Klem <3

    4. Det er så leit når kroppen ikke vil.
      Håper virkelig du kommer til krefter igjen 😳
      Vet hvordan det er, og jeg er så glad jeg har mer ork nå, og mer håper jeg det blir.
      God klem ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg