Helse. Kniven på strupen.

Skremt! Ja, det blir jeg. Det var legetime for meg i dag. Jeg strever jo med dette blodtrykket mitt, og det har jo med hjertet å gjøre det også. Blodtrykket hadde gått ned til moderat, i stedet for høyt, og det er jo bra. All fremgang er god fremgang, men det gikk ikke så bra som jeg hadde trodd.

Jeg skulle hatt time denne uka for en sånn 24-timers sjekk, men det ble utsatt en evighet. Jeg liker ikke det, men håper likevel at jeg fortsatt klarer å gjøre en forandring ved være nøye med livsstilen. Nå fikk jeg liksom kniven på strupen, igjen. Holder jeg meg ikke på matta med mat og trim i sommer, så kan det gå galt eller? Skremmende tanker……

Men heldigvis er jeg ikke der at jeg gir opp. Nå tredde jeg inn nye perler på den pinnen min som dere har sett før, og så er det bare å fortsette. Sju perler, som symboliserer en kilo hver. Denne gangen er målet før september. Innen høsten har jeg nok kommet i mål, om jeg er flink. Sulte skal jeg ikke gjøre, men jeg skal tenke godt over hva jeg spiser og jeg skal trimme videre. I morgen er det 17.mai og da passet det ikke så godt med et innlegg om helse. I morgen skal vi nyte dagen og feire alle sammen. Jeg gleder meg til det.

6 kommentarer
      1. Jepp, det er ikke alltid lett, men nå føler jeg at jeg har kommet inn i en god rutine. Lørdag er lørdag og så er det tilbake til kloke valg. I går koste jeg meg, for det ville jeg gjøre 🙂 Klemsiklem:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg