Helse, måke snø

I dag fikk vi variasjon i været. I går kveld og i natt, snødde det masse, men i formiddag kom sola. Den varmet så det ble dryppende istapper både her og der! Jeg knekte de av og brukte de til en iskrone!

Så måkte jeg snø, og det var mye mer enn jeg trodde. Jeg måtte ta meg flere pauser. Snøklumpene ble til snømenn, og jeg måkte og måkte i flere timer. Naboen spurte hvorfor, for vi har snøfreser, men jeg tenkte det var fint trim. Men hjelp, så sliten jeg ble. Enda er det mer igjen. Resten får mannen i huset ta, for nå fikk jeg visst nok trim for en stund. Over seks kilometer hadde jeg gått da jeg gikk inn, så jeg er mer enn fornøyd. Helse i hvert skritt og hvert snøfnugg, tenker jeg.

16 kommentarer
    1. Så flotte bilder, ja det er jo trening – hvis man tar det pent og litt og litt om gangen på skuffa. Du var veldig flink!
      Klemmer.. <3

    2. jeg er helt enige med deg ,jeg har alltid brukt snømåking som trim ,men nå som mannen er hjemme er han snar uut med traktoren så den trimmen får jeg mindre av nå :=) men du er flink ja og fine bilder

      1. Ja, nå vokser visst istappene oppover!!! 🙂 🙂 🙂 Nei da, det var akkurat passe, bare jeg fikk hvilt litt. Jeg gikk tur med naboen etterpå jeg 🙂

          1. Ja, det er godt å kunne gjøre ting selv. Etter et par år med veldig dårlig form på meg, så er jeg lykkelig for at jeg klarer dette. Håper du snart også finner tilbake til formen din! Klemsiklem 🙂

            1. Glad på dine vegne! 🥰 Det er lite sannsynlig at jeg finner tilbake til den formen jeg var i, med mindre forskningen gjør noen kvantesprang. 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg