Helse, og nyvasket olabukse…

Hjelp, så grusomt som en nyvasket olabukse. Jeg fikk den igjen, men da følte jeg meg tilbake til den tiden da ikke noe passet. Jeg holder pusten her jeg sitter, men knappen gikk igjen, og jeg fikk opp glidelåsen. Men jeg hadde mest lyst til å klippe av hele linningen, så jeg får puste! Burde jeg det? Nei, slett ikke. Jeg vet at den buksa vier seg litt ut etter en time eller to, så jeg skal holde ut!

Jeg jobber på med helsa. Denne uka har jeg til og med startet med “burpees”! Trodde aldri jeg skulle klare det igjen, men det går! Ned på gulvet og opp igjen, ikke så fort, men jeg klarer det uten problemer. Ikke mange, men noen hver dag. Stolt av meg selv her. Jeg har en mye raskere gange også, pluss at jeg ikke er utslitt etter en trimtur i oppoverbakker. Det er fremgang her, når det kommer til helsa. Jeg konkurrerer med meg selv, med en app jeg har på telefonen som heter Mosjon. Jeg har lagt inn et kalorimål for dagen, og så forsøker jeg å nå det hver dag. Denne uka har jeg klart mer enn det, hver dag! Det blir stolthet av sånt! Jeg får utmerkelser etter hvert. Denne uken ble det et merke for 200 % av mitt bevegelsesmål, ny bevegelsesrekord, flest bevegelsesmål på rad og en perfekt uke! Pluss at jeg har klart 10 av 18 trimdager for en ny utmerkelse i mars, allerede! Jeg heier på meg selv, og fortsetter!

14 kommentarer
    1. Godt at du puster lettere nå! Prøvde min Levis bukse for å se om jeg fikk den igjen. Niks. Må ned noen kilo tenker jeg, men har kvitta meg med pandemikiloene. Det er håp i sikte. Skal sjekke den appen takk for tips. klem

      1. Ja, det er visst håp i sikte. Så godt å kjenne meg mer i form! Du vet hva du skal gjøre, så snart er Levisen på plass. Lykke til. Klemsiklem:)

    2. Kjenner igjen det med olabuksa at den krymper, men i mitt tilfelle har den viet seg ut ganske mye før jeg vasker den. Så etterpå sitter den som den skal…., i et par dager 😉 Du er flink og jeg heier på deg vettu, klem 🤗

    3. Du er så flink! Har lagt bort slike trange bukser jeg, for jeg orker ikke lenger presse meg inn i, og tenke at de skal passe. Prøver å holde vekta så godt jeg kan, men kroppen har forandret seg etter at jeg ikke lenger klarer å trene, og gå turer som før 🙂 God tirsdag! Klem <3

      1. Ikke lett med den kroppen, men jeg strever mot den kontrolltimen i april. Buksa var supertrang i morges, men nå er den helt grei. Jeg vet jo at den vier seg ut etter hvert. Holde vekta er det viktigste for meg også, og jeg kan jo trene nå som jeg er frisk igjen. Føler meg heldig der. Klem til deg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg