Helse-Romjul

Ute skinner sola som en vakker vårdag, men det er fortsatt desember og vinter. Ikke mye julestemning om dagen, men når mørket kommer på kvelden, føles det bedre. Juletreet lyser og vi har kost oss med familien i mange dager. Godt å være sammen, men ingen vet hva vi har i vente i det nye året som står for døren. Jula har vært utfordrene når det kommer til mat. Jeg er ikke lenger vant til fet mat, og slett ikke dessert og kaker på toppen. Etter fire dager med kos og hygge, blir det tilbake til normalen for meg. Godt det også. Nå er influensaen nesten over for oss her i huset, vi hoster mindre og jeg har begynt å gå mine turer igjen. Ikke langt nå på førsten, men det kommer seg dag for dag. Kos dere i romjul!

6 kommentarer
      1. Heldigvis myyyyye bedre. Et skritt av gangen her, så kommer jeg meg vel til neste år!!!Må tenke helse igjen, ellers går det ikke bra for meg. Klemsiklem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg