Helse, rosa drømmer

Rosa drømmer kan være så søte!!!! I morgen er det første september, og mitt mål og rosa drøm var å være på normalvektig på BMI- skalaen den dagen. Er jeg der? Ikke helt. I dag manglet jeg fire hundre gram!!!! Jeg regner det for innenfor jeg. Vekta går jo ofte opp og ned en kilo helt naturlig. Veldig stolt av meg selv.

Jeg smetter inn i olabukser jeg ikke har brukt på lenge. Tenk om jeg hadde kvittet meg med dem? Jeg fikk nemlig et råd av en venninne da kiloene la seg på, at det bare var å levere alle bukser som var for små til gjenbruk, når de ikke passet lenger. “Kjøp deg nytt og føl deg vel!” sa hun. Sant det, for det er fryktelig vondt å se inn i skapet på klær man bare kan glemme å få på seg. Pluss at det er jo helt unødvendig å ha en skap fullt av klær som man ikke passer. Jeg ryddet opp og kjøpte nytt, for det måtte jeg jo. Men de buksene som var fine, pakket jeg ned i en eske i kjelleren. Utover våren i år har jeg stadig vært nede og hentet bukser, for nå var plutselig skapet fullt av bukser som er for store. Men det er så godt. Esken i kjelleren er tom nå, for alle buksene som lå der, er i bruk nå.

Det er mye bedre å kvitte seg med de store buksene og få et skikkelig press på meg for å holde meg der jeg er nå. Så her ryddes det og ryddes. Jeg jobber videre for en god helse, en sunn livsstil uten stress, og klær som passer !!!! Hurra!

10 kommentarer
      1. Tusen takk. Ja, det verste var de første månedene, men nå går det fint. Jeg skal holde meg her nå. Knallfornøyd med fremgangen, selv om det har tatt lenger tid enn jeg planla.:)

    1. Gratulerer med målet for 1 september, for det vil jeg si at du har nådd ❤️ Jeg har alltid gått opp og ned i vekt, som sur melk i en kattunge, og har derfor bare pakket bort olabukser og andre klær når de har strammet for mye. Det har vært smart, for da slipper jeg å kjøpe nytt når vekten gikk ned igjen. Ha en fortsatt fin onsdag, klem 🤗

      1. Tusen takk. Jeg er så stolt av meg selv og nå skal jeg ikke sabotere meg selv utover. Finnes ikke bedre følelse enn når man kjenner at kroppen fungerer bedre. Håper du også får mer fart på deg utover. Så glad du er bedre og kan gå tur igjen uten de gamle problemene. Godt noe kan fikses. Klemsiklem:)

      1. Superstolt av meg selv her. Det går rette veien med helsa får jeg håpe. Ny kontroll i slutten av denne måneden, og er det ikke bra da, ja da må det nok videre undersøkelser til. Men jeg krysser for frisk dame i rosaskjær 🙂 Klemsiklem:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg