Helse, støv på hjernen

Kroppen er på bedring, men ikke helt der den skal være. Fortsatt ikke helt grei, og jeg blir fort sliten. Men hjelp som der ser ut her! Nei, jeg har ikke støv på hjernen, men nå var det nok. I dag måtte jeg til med kluten, om jeg ville eller ikke. Man kunne jo tegne på alle bordflater. Føler jeg er helt ute av rytme, men jeg kommer meg vel til våren! Julestemningen har vært totalt fraværende den siste uka. Jeg har sett julefilmer og smakt både marsipan og sjokolade. Men har det hjulpet? Nei! Jeg glemte til og med å tenne adventslysene å søndag. Da er man ikke i form akkurat.

Men i dag startet dagen litt bedre. Himmelen var julefin, og det var rimfrost der ute i minusgradene. Det føltes som om jeg hadde våknet opp fra en dvale. Det er jo advent og jeg har masse som skal på plass. Men jeg får starte med små skritt. Feberen forsvant i går, og jeg måtte komme meg av sted for å handle melk og brød i hvert fall.

Jeg fikk kjøpt frukt også, og nå er jeg med i et julelotteri på handelssenteret. Jeg gikk jammen både kulepenn og sjokolade da jeg gikk hjem. Overalt var det pyntet så fint i butikkene, og jeg kjente at julestemningen igjen kom krypene inn over meg. Brått fikk det lille huset mitt ski og staver på utsiden og noen trær. Nå koser jeg meg igjen, selv om helsa enda ikke er helt på topp. Håper bare jeg blir bedre nå og ikke som så mange andre her. De var ferdige med forkjølelsen, men så kom hostingen…..

10 kommentarer
    1. Godt å høre at du er litt bedre, og huset med ski og trær er jo bare herlig!

      Håper formen bedres dag for dag for deg nå. Ikke godt å være så sliten hele tiden. Skrev faktisk et helseinnlegg selv i dag.. 😉

      God tirsdag! Julefølelsen sniker seg på etterhvert til noen og hver håper jeg 🙂 Klem <3

    2. Så deilig at du har blitt bedre! Nå kjennes det ut som om det er no muffens på gang her, håper jeg skjærer klar altså! Kos deg så masse du kan – god klem <3

    3. Så bra at kroppen har begynt å komme seg, og at du føler deg bedre. Det er nok på tide at jeg tar en runde med kluten også, men det er jo sånn at tiden ikke strekker til 🙈 Ja en fortsatt fin kveld, klem 🤗

    4. Masse god bedring <3 Her behøves også en liten vask og den store eska med julepynt og adventsstaker er ennå ikke funnet 🙂 Er ikke i form jeg heller etter den koviden og det er en måned siden så da blir det labbene høyt 🙂 God klæm <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg