Helse, treg som sirup

Noen dager føler jeg det sånn, som om jeg går i sirup. Jeg henger fast, strever, sliter og kommer liksom ikke av sted. Andre dager blomstrer dagen, og alt går lett og ledig for seg. Men det er vel livet. Litt opp og litt ned. Men jeg utfordrer meg selv. Jeg er ikke noe konkurransemenneske ellers, men når det kommer til mine egne utfordringer, er jeg visst ganske god. På telefonen har jeg en app som heter Mosjon. I førsten gikk det tregt som sirup følte jeg, Noen dager tenkte jeg at dette klarer jeg aldri. Men jeg ga meg ikke. Hadde jeg ikke nådd målet mitt på dagen, så var det opp og ned trappen til kjelleren og trim på stedet. Hva skjedde? Samme hvor treg jeg var, så jobbet jeg nesten hver gang så godt jeg kunne. 23 dager skulle jeg ha målet mitt denne måneden, Klarer jeg det??? Gjett da?  Selvfølgelig sier jeg ja nå, for det er bare EN dag før jeg har klart det. Enda har jeg flere dager igjen i september om jeg ikke klarer det i dag. Hurra for meg. Selv om noen dager er trege som sirup, så går jeg på!!!!

10 kommentarer
    1. Det høres kjedelig ut ja ❤ Man blir jo så sliten når det går opp og ned.

      Har selv dager da kroppen er treg å få i gang, men når jeg først kommer meg i gang da går den som smurt.

      Du er superflink som klarer målet ditt 👍😊

      Ønsker deg en superfin tirsdags ettermiddag ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    2. Du er driftig. Det skal du ha. Gir deg ikke så lett. Bra ❤️ men tunge ben har vel alle i ny og ne tenker jeg. Melkesyre og det der..
      God klem..

      1. Takk du. Nei, jeg gir meg ikke når det er noe jeg kan jobbe med. Alle har våre gode og dårlige dager, men det gjelder å ikke gi seg. Nå har jeg klart målet mitt for september og det blir spennende hva slags utfordring de setter opp for oktober. Klemsiklem 🙂

      1. Tusen takk.Ja, det gjelder å bestemme seg. Går det galt en dag, så blås i det, men fortsette med kloke valg dagen etter. Jeg vil ikke tilbake til sånn jeg hadde det, så jeg fortsetter….. Lykke til med ditt. Klemsiklem:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg