Helse, tregt maskineri

Det går tregt om dagen med blogging og alt annet. Mye som skjer, og da er ikke motivasjonen på topp hos meg heller. Jeg kjenner at det tar på meg når flere i familien er syke. Det er venting på svar, operasjoner og inngrep, “gift” og blodprøver, venting og venting.  Men en dag av gangen får vi tenke, og håpe på det beste for alle. Jeg hygger meg litt med hobbyene mine, og da slapper jeg av. Det ble sorte løv på kvister i går, og i dag begynte jeg å sy kropp til en liten cernitfigur.

En gammel vante var fin til å dekke all vatten. Det ble som en jumpsuite! Nå skal ansiktet få markerte øyne, og jeg skal sy en kjole. Ute skinner sola så fint, og det kjennes som vår, med forhåpninger og glede. En dag av gangen er nok en stund fremover……

11 kommentarer
    1. Skikkelig kjipt å måtte være i en sånn vente-modus når det er helse og sykdom inne i bildet. Sender over tonnevis av gode tanka og positive energia til både deg og alle andre involverte ❤️

    2. For en fin, liten fyr du er i ferd med å trylle frem! Man kommer gjerne inn i en spesiell modus når mye av dagen går med til å vente, håpe, frykte, og enda mer venting. Det er godt du har hobbyene dine å pusle med innimellom ❤️

    3. Gode tanker til deg og bra å lage og være kreativ. Da er man sysselsatt <3 Ser fint ut det du har laget her. Oppfinnsom er du virkelig, klem fra meg.

    4. Godt du orker å være kreativ og få annet å tenke på når det er så mye som skjer.
      Har ikke blogget på flere dager selv, og ikke lest blogger heller. Godt å ikke tenke på der også noen dager kjenner jeg 😉 God klem ❤️

    5. Bra du har et «rom» av kreativitet du kan gå til, når hverdagen har mye en må være med må. Sender deg godte tanker. Varm klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg