Hest eller?

Klart gården min må ha en hest tenkte jeg, og så var jeg på leting, igjen.Kindereggoverraskelser! Nok en gang kom det fram noe fra  80- tallet. Det gjorde jammen nytten denne gang også. På med litt seletøy, så var hesten et minne om min barndoms hester, for de var sorte de vi hadde. Den hesten jeg fant i går var hvit og den ble malt sort, men i dag fant jeg jammen en sort en også. Pluss en liten mann. Han passer ganske fint sammen med noe av det andre jeg har laget. Men han må males først.

Artig å roe helt ned på en lørdag. Joda, jeg har gjort en del først. Stryningen er unnagjort, støvtørring og gulvvask, ryddig av oppvask og forberedelse til middag.

Men når jeg skulle slappe av etterpå, var jeg rask inne i rommet der denne bondegården min står og venter. Det ble brått flere gjerder, en utedo, en sagkrakk og noen hagemøbler. Hva mer kan jeg finne på. jeg tror det blir en bitteliten historie om han som eier hesten. Men det blir senere…….

10 kommentarer
      1. Takk du! Ja, jeg bygde en sommergård for et par år siden, men jeg ville ha en vintergård også. Herlig avslappende syssel. Ha en vakker dag. Klemsiklem:)

    1. Det var mange artige figurer i kinderegg før. Nå er det vel mest slike som en kan sette sammen, og det er en del artige nå også. Ikke så ofte vi kjøper det til barnebarna nå. De er litt for store til det 😉
      Blir så koselig på gården din. 🙂 Kos deg videre, og nyt en rolig lørdag resten av dagen. God klem <3

      1. Ja, ungene fikk det stadig, og jammen var det mye fint. Traktoren jeg har med på gården her, er bygd sammen av bittesmå biter, men hesten var ferdig sammen med en sånn vikinggubbe på ryggen. Nå aner jeg ikke hva de eggene innholder! Nyter å bygge gården, og er nesten litt redd for å bli for fort ferdig!!!! Klemsiklem:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg