Hestehov og litt til!

Endelig var det min tur til å finne hestehov. Alle de vanlige stedene der de blomstret tidlig, har de siste årene forsvunnet. Utviklingen går, og det er fylt opp med sand, rettet opp, eller bygd noe, der jeg før plukket blomster veldig tidlig. Derfor var det så gøy da jeg fant de gule bustehodene. Rett ved siden av dem lå det er veldig rusten, kakeboks. Men på et par av sidene var det bilder. Aristokattene fra 70-tallet eller?

Det lå mange rustne ting der også, og de har alle sin historie. Rester etter svunne tider får min fantasi til å spinne. Snart er alt ryddet opp her også, og om det da blir igjen plass til hestehoven, det blir spennende.

Litt snø er det igjen her og der. Jeg tegnet et hestehode, men da jeg gikk tilbake, hadde alt smeltet. Sola varmet i går formiddag.

Snøen smelter og stiene er fulle av vann nå.

Så glad jeg har mine vanntette fjellsko. Men vakkert var det i går, og det er det jammen i dag også her hos oss. Et bilde av en sommerfugl har jeg tatt, så det våres det våres!

14 kommentarer
    1. Veldig veldig vakre bilder! For noen vakre blomster du har funnet. Ikke funnet noen enda jeg 🙂
      Klem til deg….
      Og så sommerfugl også da….du bor nok i syden!

      1. Ja, syden du! Der bor jo du! 🙂 Vakkert nå i den gryende vår. Her er det ikke mange hestehov å finne enda, men jeg var heldig i helga. Men snart blomstrer det vel overalt. Ha en fin dag. Klemsiklem:)

    2. Ja du verden.. nå er det ikke bare jeg som henger etter… men naturen her i nord kommer sakte men sikkert mer og mer i bakevja 😀 Da er det greit å smette inn til bloggvenner for å få noen vakre opplevelser.. tusen takk 😀

      1. Tusen takk du! Ja, jeg koser meg med bilder etter en tur. Her skinner sola og jeg kan se de lilla tuppene på krokusen allerede i solveggen! 🙂

      1. Ja, det er jeg helt avhengig av, for her er det vått!!!! Nydelig sol i dag også her hos oss og det spirer og gror allerede i blomsterbedet mitt. Klemsiklem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg