Hjemme alene…..

Nei, slett ikke som i dem julefilmen, men jeg er alene i dag. Mannen driver med annet. Hva gjør jeg? Jeg skulle rydde. Men typisk meg, så begynner jeg overalt. Jeg bærer ned noe i kjelleren, og starter jeg med noe der. Så er jeg en tur i kjøkkenet, og noe må gjøres der også. Inn på badet en tur, og vasken får seg en omgang med såpe og klut. Så oppdager jeg at det snart vil snø igjen der ute. Ut på terrassen å få på litt mer lys, før jeg somlet bort en lang stund med huset jeg har laget meg. Ja, sånn går dagen. Hjemme alene, men ikke ensom. Snart tid for å starte  med middagen.

I går tok jeg huset ut i snøen og lagde meg et julebilde. Litt hit og litt drev jeg i går, og det samme gjøre jeg visst i dag, men jeg kommer nok i mål med det meste etter hvert. Formen er så mye bedre. Nå kom jeg på at jeg har en peanøttkake nede som skal ha sjokoladetrekk og deles opp. Ikke arbeidsledig. På igjen……

12 kommentarer
    1. Så bra at du er bedre <3 Det huset ditt ble helt supert! Skal lete etter den store eska med julepynt kanskje i morgen for i dag er det øving med gutta og det blir digg. Ha en super dag <3 klæm

      1. Takk du!!!!Endelig bedre. Koser meg med litt pynting.Huset fikk komme inn i stua og med lys inni ble det så koselig. Nyt kvelden med alt du finner på. Klem

      1. Tusen takk. Det ble så artig at jeg måtte få snø på det og ta bilder. Fikk lyst til å lage en hel gård, men det tar for stor plass Klemsiklem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg