Hjertet mitt…

Dag 2 i det nye året, og jeg har forsøkt å samle tankene om hva jeg nå skal gjøre fremover. Alt jeg før har drevet med, skal opp til vurdering. Så får jeg se hvor jeg havner fremover. Spennende? Nei, akkurat nå er det bare skremmende. I dag skrev jeg en mail jeg hadde bestemt meg for ikke skrive, og så trykte jeg fort på knappen. Nå er det sendt avsted og hva svaret blir aner jeg ikke? Den som ikke følger magefølelsen, finner heller ikke ut noe tenkte jeg. Kanskje blir det en ny jobb, kanskje ikke?  Akkurat nå kjennes det som om hjertet mitt har falt ut og jeg holder i det med begge hendene. Hjertet skjelver av frykt for fremtiden, men jeg forsøker å overbevise det om at det snart skal få ro og komme på plass der det skal være. Så lenge hjertet banker, er det liv!

25 kommentarer
      1. Tusen takk. Det viktige for meg var å VÅGE å sende den. Får jeg nei, så kan jeg ikke etterpå si at jeg ikke vågde! Hurra for mer mot i dette nye året.

    1. ikke noe er bedre enn å vite hva som venter,å gå i uvisse kan være slitsomt i lengden :=) har du søkt jobb krysser jeg fingrane for att det går din vei :=) og uansett utfall så ønsker jeg deg lykke til,og att du lander med noe du vil få masse glede av

      1. Her var det viktige for meg å våge. Man sitter der og tenker negativt, men hva med å prøve!!! Man kan få nei, men da fortsetter jeg med annet. Det føltes godt bare å gjøre det jeg gjorde i dag. Tusen takk for hyggelige ord. Uansett er det et nytt år med nye muligheter.

    2. Spennende!!!!

      Det er riktig som du sier, man må prøve, våge og hoppe litt rett i det og bare se hva som skjer. Man får ikke noe svar i noen retning om man ikke gjør det 😀

      Krysser fingre!!!

      klem

    3. <3 kanskje du vil bli med meg på art and Soul kurs, 30. Mars ? Der kan du lande i det selv 🙂 Gratulerer med sendt Mail 🙂

      1. Snill du. Takk for fine ord og tilbudet, men da er jeg nok ute og reiser selv. Nå gleder jeg meg faktisk til det nye året, og så får jeg se hva det bringer meg. Ha en fin kveld 🙂

    4. Lykke til. Enten det blir sånn eller slik. Enig med deg, skjer ikke så mye om en bare sitter her og venter på at det skal skje noe.

      1. Følte meg tøff da jeg skrev den mailen og sendte. Om det blir ja eller nei får jeg vente på, men bare det å ha gjort det var godt. Klem 🙂

    5. Først – riktig godt nytt år til deg <3

      Ååh.. for et "nært" og fint innlegg, til å ta og føle på det du følte på. Det er kjempeskummelt å ha hjertet i hånda, men noen ganger må det til. Og de rette valgene er ofte de som gjør oss skjelvende.. men hjertet vil det det vil, og magen er rimelig tydelig den også, når noe er riktig (eller feil).
      Masse lykke til, og kjempeklem til deg <3

      1. Ja, dette var litt stressende,men jeg måtte bare prøve meg. Man kan jammen kjenne den uroen i mangen også. Tusen takk for snille ord og ha en vakker kveld videre 🙂

    6. Jeg ønsker deg lykke til. Spennende å vente på svar da. Jeg håper du får det startet du ønsker deg, uansett hva det er. Av og til er det nok nyttig og viktig å virkelig tørre. Og det er angre på noe man har gjort fremfor å angre på noe man ikke forsøkte på.
      Å ha hjertet skjelvende i hendene er nok en spesiell og spent følelse. Klem <3

    7. Skjønner du beveger deg ut i fremmende farvann. Det er tøft!!! Krysser fingrene for deg og hjertet ditt, at det kommer fint på plass. Tror det er godt og gjøre noe nytt og uventa, men skummelt kan det være. Ønsker deg lykke til med det nye. En stor klem <3

    8. Ojj, dette hørtes mer dramatisk ut enn Julefortellingen din 🙂 Hmmm,, hva er det nå du har på gang 🙂 Skikkelig spennende 🙂 Masse lykke til 🙂 Blir jo veldig nysgjerrig 🙂 Klem

      1. Ja, jul er jul og nytt år er nytt år!!!! 🙂 Takk for lykkeønskninger. Kanskje jeg forteller det siden, men akkurat nå må jeg visst holde det for meg selv. Ha en vakker dag 🙂 Klemsiklem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg