Høst og utfordringer.

Reklame |

Høst er det jammen, og jeg koser meg med løv om dagen. I går plukket jeg med meg ospeløv hjem etter skogsturen i litt regn. Så var det bare å tre bladene inn på en tynn ståltråd og samle det til en ring.

En lysmansjett er ikke dumt. Jeg har alltid et glass til lyset ,når jeg lager sånne, for de løvene blir veldig fort tørre og lettantennelige. Lurt med batterilys også. Ja, nå er det flere utfordringer på gang. En er hos Utifriluft , som er en fotokonkurranse. Der må du sende inn bildet ditt på mail. Men denne fredagens kjoleutfordring  hos  Frodith  kunne jeg gjennomføre med det samme om jeg ville.

Skal jeg delta tenkte jeg først, men så hoppet jeg i det da. Eller rettere sagt jeg hoppet i kjolen. Min er en vinterlig kjole, som jeg ofte bruker over olabukser.Da blir det godt og varmt selv på kalde dager. Jeg er ikke flink til å bruke kjoler i det hele tatt, men med bukse under er det mer fristende liksom. Jeg liker også kjoler med tykke strømpebukser til og lange støvletter, men det blir for rart inne. I dag er det nydelig vær her hos oss, så det var en skikkelig kjolefin fredag ute i sola.

CUBUS//CUBUS//CUBUS

14 kommentarer
    1. Lurt med kjole OG bukse. Jeg har ofte tights eller tjukke strømpebukser under 🙂 Kjoler kan brukes når som helst 🙂 Du var veldig fin. Nydelige bilder. Takk for linking. Jeg skal være med i konkurransen hos Utifriluft. Ut i morgen å ta bilder 🙂 Klem <3

    2. Herlige høstbilder hos deg 🙂

      Jeg har sendt inn bilde til utifriluft sin konkurranse – men kjole fikk jeg ikke på meg i dag 😀

      God fredags kveld til deg!

      klem

    3. Du er altså så kreativ! Helt lekkert! Tusen takk for reklame og link – det strømmer litt på med bilder nå, det er gøy! Fiiiine du i lekker kjole! Og den hvite “vinter-kjolen” fra Cubus er fin… klemmer <3

      1. Tusen takk du! Gleder meg til å se konkurransebildene hos deg! :)Ja, den hvite kjolen fristet meg. Så fint med hvitt i vinteren også. Klemsiklem:)

    4. Så herlige høstdekorasjoner.😀 Jeg hadde aldri kommet på sånt, er lite kreativ sånn. 😄
      Men da er det ekstra artig å se hvor fint det kan gjøres av enkle ting.
      Fikk ikke tid til kjoleutfordring, men har sendt inn et bilde til Margrethe 😉
      Flott og deilig kjole du har på her 🙂 God lørdag! Klem 🥰

      1. Tusen takk. Herlig med alt løvet og jeg har laget mye rart av det opp gjennom årene. En gang lagde jeg katter. Først skar jeg til isopor og så kledde jeg det med løv i mengder. Gøy å være kreativ. Mye er jo så enkelt at alle kan gjøre det og hygge seg med det for ei stund. Min ospeløvøysmanskjett har nå blitt ganske brun, men jeg liker den sånn også. Ha en vakker søndag. Klemsiklem:)

      1. Takk! 🙂 Ja, batterilys er suverent det. Da trenger man ikke være redd for brannfaren. Lurt med bukser under kjolen, men jeg synes kjolen må være litt røff da. Det passer ikke med olabukser til alt nei. Jeg liker tykke strømper også. Ha en finfin søndag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg