Høsten er her….

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ikke alt som blir like fint eller stort, når man bruker mobilen, men det får holde for denne gang. Bilder er bilder. Jeg har ryddet terrassen i dag, og da kom gresskarene fram igjen i høsten. Jeg støpte dem av sement som jeg slapp ned i en tykk strømpebukse og knyttet igjen,for noen år siden. I år ble det ene malt sort.

Her ser du dem litt nærmere.

Alpefioler er stilig. Jeg kjøpte denne tidlig i august og den kan blomstre til jul om jeg er heldig, for de tåler litt kulde.

Jeg skal jobbe litt videre med denne lille frøkna i kveld. Synes hun blir litt bunadfin. Passer både til jule og andre høytidsdager. Men først skal jeg ut å gå kveldsturen min, med refleksvest og hodelykt.

 

12 kommentarer
      1. Takk du. Ja, høsten er nydelig. Kost meg skikkelig i dag altså. Tur ble det i solnedgangen.Vi gikk om kapp med lyset inne på stiene under de store trærne. Det ble jammen fart på oss!!!! 🙂

      1. Takk du. Ja, med sånne ting slapper jeg skikkelig av og det trenger man jammen i disse koronatider. Tur ble det i det sola forsvant og det var herlig i 16 varmegrader!!! Klemsiklem:)

    1. Du er så flink med dekorasjoner. Artig å se. Håper du fikk en fin tur. Nå har jeg hatt to dager med for lite gåing, i dag ble det jobb, besøk hos foreldre og litt for seint da jeg kom hjem. Men i morgen er en ny dag… Klem <3

      1. Mange takk du. Koser meg med sånt til stadighet. Ja, en ny dag er fint. Her regner det i dag, men det er koselig inne da. Jeg har drukket kaffe og tenkt stearinlys i tussmørket i formiddag. Klem og nyt dagen! 🙂

      1. Takk du. Ja, nå er det farger som bare den, men hjelp så fort de fine løvene danser avsted i vinde. Mange trær er allerede tomme!!!! Nyt dagen og klemsiklem til dere! 🙂

      1. Ble jammen fornøyd med den frøkna. Gresskar i sement er lurt, for da har man dem år etter år. Lett å lage var det også, så det fikser du lett. Ha en fin dag. Klemsiklem:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg