Høstjevndøgn

Ukene raser av gårde og i dag er det høstjevndøgn. Dag og natt er like lange heter det, før den mørkere tiden virkelig tar over for denne gang. Det er slutt på sommeren, og høsten har tatt over for fullt. Her regner det i dag, og det er egentlig veldig koselig, synes jeg. Jeg hadde stearinlyset tent og koselig musikk på radioen mens jeg spiste lunsj. Jeg tegnet en høstjente som er forundret over hvor fort tiden går. Sånn tenker jeg også. Det gjelder å ta vare på dagen. Fredag er det, så helga står for døren. Jeg har bakt en haug med kanelsnurrer, og det skal smake til en kaffekopp siden i dag. Sender over en til deg og ønsker god helg.

8 kommentarer
    1. Har i frysa. Bakte jo en masse kanelboller/snurrer. Bruker ikke melisglasur men perlesukker. Godt av og til. Godt å ha bakst i huset, enten fersk eller frossent. God helg, 🥰

      1. Så bra. Jeg liker de som de er også med perlesukker på, men de andre i familien vil ha melis. Så godt og søtt det blir. Men jeg lager en skål med melisglasur, og så får alle selv velge hvor mye de vil ha på. Klemsiklem:)

    2. Åååå fikk vann i munnen! Farlig gode de kanelbollene – og med melis på!
      Tusen takk for bolle og vakre høstbilder 🙂

      God lørdag til deg 🙂 klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg