Høstjevndøgn

Nå er sommeren virkelig over. Høstjevndøgn, døgnet de sier har like lang dag som natt, er her. Nå er det bare å vente på nye farger på løv og gress.

Men enda lyser det i blomster der ute. Dette er en krans av harekløver. Hvor lenge den varer aner jeg ikke, men det gjør ikke noe.

Jeg så haren i harekløveren også. Men den var i farten!!!!

I helga hadde vi i hvertfall her sør, skikkelig sommerfølelse. Folk badet der jeg var, men det fristet ikke meg akkurat. Det var herlig å sitte i sola og kjenne hvordan den varmet i ansiktet.Smögen bød på reker og fiskebåter som vanlig.

Jeg liker årstidene, så nå er det bare å se fram til en forandring.

Selv om det ikke er så stor aktivitet her på bloggen min lenger, så kan dere som titter innom få denne lille bildekavalkaden fra helga.

Svaner var det masse av, og de holdt oppvisning i solnedgangen.

Så nå er det bare å glede seg til mer høst, men farger, mer stearinlys og mer pledd og puter.

8 kommentarer
    1. Hver årstid har sin sjarme, og høsten er fin den. Herlig da med litt sommerfølelse nå før høsten setter ordentlig i gang. Jeg har selv kost meg i solen nå i helgen. Og i dag.
      Nydelig bildekavalkade hos deg da. Svanene er så vakre og så nydelige farger ♥ Dette blir man i godt humør av 🙂
      Ha en herlig ny uke 🙂 Klemmer 🙂

    2. Jeg liker alle årstidene 🙂 Og siden det har vært en fin sommer med mye sol er det helt greit at høsten kommer .. Som alltid flotte bilder med vakker stemning her hos deg.. Og den kransen..heeeelt nydelig <3 Kos deg med høste… Klem <3

    3. koslig att du titter innom :=) og jeg liker høsten,helst en vakker og fargerik høst da ,men vi sto nå i regndagene også .Herlige bilder fra deg,likte harelabbene dine,den var ny for meg,og så en helt ekte hare også da :=) herlig det da

      1. Ja, jeg forsøker å blogge litt igjen, men jeg har ikke helt den store iveren kjenner jeg. Koselig med harekløver, de er så myke og yndig rosa. Morsomt at haren satt mitt i hareklverenga!

    4. Nydelige farger. Så vakkert. Jeg ble helt satt ut av disse vakre bildene dine. Jeg prøver å stikke innom deg jeg. Men kan jo overse et innlegg eller to. Du tar magiske bilder. Enig med deg. Høsten må vi nyte – flott tid dette. Klem herfra.

      1. Tusen takk. Koselig du titter innom. Nei, jeg er ikke så aktiv om dagen, men sånn er det for tiden. Etter som høsten inntar landet, blir det vel roligere. Koser meg igjen med å lese litt her og der også, så jeg er nok snart innom deg igjen. Klem fra meg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg