Hotell og dans.

Jeg har invitert alle insekter i området til hotellet mitt. Nå blir det spennende å se om det blir noen respons?

Det ble mange trebiter igjen etter at jeg hadde brukt saga og noe hadde jeg liggende ellers, så det var bare å lime det sammen. I går gikk jeg en tur i skogen og plukket noen kongler, kvister og annet til hotellet. Så nå er det åpent hos meg.

Jeg tok en svingom til vårens ære og sendte det til Frodiths utfordring om dans i våren! Litt gøy kan men vel ha det i disse nedstengte tider. Du finner henne HER!

8 kommentarer
    1. Herlighet for et flott hotell du har bygget til insektene. Er sikker på at der vil dem bo! Nydelig du var i den kjolen! Jeg fikk omsider lagt duken på bordet, det ble jeg fornøyd med. Men himmel hvor masse garn jeg har liggende her i huset. Holder på med en til likens som blir i hvitt og blåtoner. Man må jo alltid ha noe å pusle med. Klemsiklem

      1. Tusen takk Eva. Håper jo jeg får noen gjester i sommer!
        Kjolen er fin den, i blått, og bildet er med i en konkurranse her på bloggen.
        Så fint du har garn liggende. Det er gull i disse tider å kunne være litt kreativ. Duken din ble så vakker. Jeg orker ikke hekle sånne store. Det har jeg gjort en gang, og det var i 88!!!!! Men mindre duker har det blitt en del av opp gjennom årene. Her skinner sola i dag, men det er iskalde vinder. Det er bare å kle seg før trimturen. Ull er fortsatt tingen, sammen med vanter og pannebånd. Ha en fin dag. Klemsiklem:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg