Hurra, det går mot advent.

Ja da, jeg vet det snek seg inn et bilde med ekornet på plasten til dopapiret. Men det er jo så søtt. Jeg må finne på noe med det bildet tenkte jeg. Herlighet så fort dagene går nå, for til helga er det advent. Nissen på hesten jeg har laget selv i keramikk har kommet fram allerede, og jeg tror han skal få stå i vinduet i år.

Jeg er så lykkelig over å være i form igjen. I helga forsvant sakte svimmelheten og jeg kan igjen gjøre mine ting, som jeg vil. Nå gleder jeg meg over å pynte både ute og inne. Ønsker dere alle en finfin dag!

8 kommentarer
    1. Så artig at du har laget den nissen og hesten selv! Nissen ligner forresten litt på en rampenisse. Pass på så den ikke begynner å galoppere rundt og finner på rampestreker! 😉 Godt å høre at formen er god. 😊

      1. Tusen takk. Ja, jeg lager litt av leire i mellom, men det blir ikke mengder, selv om jeg har brennovn selv. Rampenisse ja, kanskje den er det!!!! Artig tanke med den galoppen. Så glad formen min er fin igjen. Godt å kunne gjøre det jeg vil. Ha en fin kveld 🙂

        1. Jeg hadde keramikktimer på videregående. Likte det godt, men aldri laget noe etter det 😀 Vedder på at du vil høre galopp på nettene fremover, hihi 😉 God kveld til deg også! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg